jag lyssnar på lite hardstyle men jag föredrar ännu hårdare så de blir mkt hardcore, det är nästan som hardstyle, bara hårdare, lite snabbare och så. även speedcore och terrorcore men de kanske är lite väl långt ifrån topic
vem vet, nån som gillar hardstyle kanske "hittar" hardcore och taggar på det.
såg att några ändå lagt upp angerfist och grejer, det är ju hardcore.
Här så kommer det en grym hardstyle låt som jag har hittat, och den är grymt bra att lyssna på , den heter Donkey Rollers Hardstyle Rockers hoppast någon av er som har hört talas om den? Jag bukar kolla på rätt så många hardstyle låtar på youtube, och det var där i från jag hitta låten.
Här så har ni många bra hardstyle låtar , här så har ni alla låtar som är med i denna videon Intro - Axel coon - lamenting city 0:28 - Donkey Rollers- Hardstyle Rockers 1:18 - Megara Vs. Dj Lee - Musical Society 2:16 - dark oscillators - food for woofers 3:40 - Discotronic - Tricky Disco 4:48 - Alex Kidd & Dark By Design - No Go, Go For Launch 5:45 - Dj Cerla vs. Dj Manian - Jump (Manian Dub MIX) 6:17 - Alpha Twins - The Darkside 7:15 - Guyver - Differences (Dark By Design Remix) 8:15 - Cosmic Gate - Exploration Of Space 8:54 - Showtek - Dust 2 Dust End - The Hitmen - Energy Is You
MVH
Senast redigerat av Forza_740 (18 maj 2009)
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Den här hardstyle låten är grymt bra alltså, jag hitta denna på youtube för någon minut sen, jag gillar den grymt mycket, men man får se om kan få tag på låten ochså .
Senast redigerat av Forza_740 (20 maj 2009)
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Här så kommer det en grym hardstyle låt som jag har hittat, och den är grymt bra att lyssna på , den heter Donkey Rollers Hardstyle Rockers hoppast någon av er som har hört talas om den? Jag bukar kolla på rätt så många hardstyle låtar på youtube, och det var där i från jag hitta låten.
Här så har ni många bra hardstyle låtar , här så har ni alla låtar som är med i denna videon Intro - Axel coon - lamenting city 0:28 - Donkey Rollers- Hardstyle Rockers 1:18 - Megara Vs. Dj Lee - Musical Society 2:16 - dark oscillators - food for woofers 3:40 - Discotronic - Tricky Disco 4:48 - Alex Kidd & Dark By Design - No Go, Go For Launch 5:45 - Dj Cerla vs. Dj Manian - Jump (Manian Dub MIX) 6:17 - Alpha Twins - The Darkside 7:15 - Guyver - Differences (Dark By Design Remix) 8:15 - Cosmic Gate - Exploration Of Space 8:54 - Showtek - Dust 2 Dust End - The Hitmen - Energy Is You
MVH
Den filmen gav mig inspiration till en powerpoint pressenation när jag gick i 1:an på gymnasiet och vi skulle göra en i datakunskapen. Så den filmen har jag sett ett antal ggr:P
MVH
Den filmen gav mig inspiration till en powerpoint pressenation när jag gick i 1:an på gymnasiet och vi skulle göra en i datakunskapen. Så den filmen har jag sett ett antal ggr:P
Aha okej, denna videon hitta jag samma dag som jag skrev det inlägget . Jag har ochså gjort något linade, men då gjorde jag det i blid format när jag gick 2:a årert på gymnasiet, men mitt hanla om en klassresa vi gjorde då .
Då var det dags i gen för mig att presentera en till hardstyle video då . Kolla in slutet av denna filmen, ni kommer att skratta .
Vet någon vem som sjunger harstyle dj låten? Jag har sökt som en dåre på youtube efter artisen o jag hittar den inte , om ni vet med det är som sjunger hardstyle dj skriv ett pm till mig eller i gb:en.
Senast redigerat av Forza_740 (28 maj 2009)
Men kom att tänka på att de knappt finns några spotify länkar, visserligen är det inte mkt hardstyle som finns på spotify men om någon har fått ihop en lista hade de vart gött att få
En annan bra låt jag inte såg är Blutoniumboy-Xstatic Anthem btw
-=|Man måste vara ung och galen för att bli gammal och vis|=-
Har ytterligare 10 versioner på datorn, men det är ju inget tvivel om att det kommer bli en sommarplåga. För vem kan säga att Basshunter - Boten Anna var bra?
inte en hardstyle låt men lätt bästa covern!
Senast redigerat av Scorn89 (14 oktober 2009)
detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.
Har ytterligare 10 versioner på datorn, men det är ju inget tvivel om att det kommer bli en sommarplåga. För vem kan säga att Basshunter - Boten Anna var bra?