2236
Sök

Trött på bilträffar/fester/cruising?

Körv
3 535 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Nu såhär när sommaren har börjat och det är träffar hit och dit och fylleslag mitt i veckan.

Är det någon annan än jag som har tröttnat och vill ha det lugnt ett tag?
Sommaren är ju inte ens över men vet många andra som är trötta på att festa och härja..

Truckdriving Man

2 079 Inlägg
8 juni 2008
decib3L skrev:
Nu såhär när sommaren har börjat och det är träffar hit och dit och fylleslag mitt i veckan.

Är det någon annan än jag som har tröttnat och vill ha det lugnt ett tag?
Sommaren är ju inte ens över men vet många andra som är trötta på att festa och härja..

nej för fan, ös på med träffar bara

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

47 Inlägg
8 juni 2008
PAAAAAAAAARTY!!!
Det har helt klart blivit en del festande.. men men, det är ju upp till var och en och bestämma vilka träffar han/hon vill gå på samt om han/hon vill vara nyktra eller må sämre dagen efter wink

358 Inlägg
8 juni 2008
Långt ifrån trött på träffar och "fylleslag" i veckorna.

Det är ju inte direkt nån som tvingar en till att gå på en träff eller sätta sig med alkoholen.. O man behöver ju inte åka / gå på samtliga arr. / fester.

Få en balans över de hela.. Grilla i veckan / kolla på fotboll ta några öl.. behöver inte dricka sig redlös.. åk på träffar.. men inte var enda.. så ska du se att du uppskattar saker o ting mera.

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!

Körv
3 535 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Klart man inte har tröttnat helt på bilträffar osv. Men lite lugn och ro har man ju ordnat framöver. Tänkte bara höra med Svenska folket om dom också är trötta smile

Truckdriving Man

The one and only
1 091 Inlägg
8 juni 2008
Det har ju knapt börjat tongue

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

349 Inlägg
8 juni 2008
Det är så få träffar här uppe i Norrland att man aldrig hinner ledsna... sad

Anders "Munken" Jonsson
Lexus LS400, Datsun 200SX S110, Chevrolet Chevelle
Projekttråd Chevelle: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=181653

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 juni 2008
jag är ju personen som dricker varje helg, ofta blir det fredag och lördagarna.. brukar gå på så många evenemang som möjligt osv och jag är inte less smile
Senast redigerat av _Glenne_ (8 juni 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök