3900
Sök

Vad är det första ni skulle styla på en Saab 9-3 Orginal ?

116 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Funderar lite kring detta  om man ska lacka listerna och sidokjolarna i silver , Usa blinkisar , Tona rutorna

Vad finns det mer som gör en Orginal Saab 9-3 mycket snygg för ett relativt pris runt 2-3000 ?

115 Inlägg
8 juni 2008
Tona rutor

Vita sidoblinkers

Sänkning runt om

minst 17" fälgar...

de två sistnämnda är ju relativt mycket dyrare wink  men annars tycker jag att du har bra idéer där! smile

angående kjolpaketet skulle jag nog köpa ett annat, jag tycker inte att det som du har på just nu är spec. snyggt, gillar knappt det som ajg har som är uppgraderingen.

som sagt,  Tona rutorna, vita sidoblinkers, kanon idéer, saker som ska uppgraderas på min med så småningom wink relativt ny bil har jag med så..

116 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Tona rutor tycker jag skulle vara snyggt ser jue rätt coolt ut man vill jue utmärka sig lite och inte bara på Orginal .. 

aa men var finns alla dessa grejer att köpa har kollat på Speedparts men har inte hittat så mycket alternativ man kan tänka sig..

Jag bor då i Jönköping och vet ej var man kan tona sina rutor gör helst inte det själv det får bli ett proffs som gör det isf ..

Sneje din saab är redigt snygg

Är det  Svårt att byta ut orginal steron ? så nämligen att du hade gjort det
Senast redigerat av Adamski (8 juni 2008)

terazzi
8 juni 2008
Tona Rutorna
Usa blinkers
vita blinkers
annan grill

162 Inlägg
8 juni 2008
Spara till viggen paketet,  gör bilen vacker som stryk smile

Jag har 7 intressen: Bilar å sex

Camaro The Legend Of Muscle Cars
148 Inlägg
8 juni 2008
fälgar sänkning e alltid min start på alla bilar.. tongue

GM B-Body Nörd
370 Inlägg
8 juni 2008
USA blinkers skulle jag köpa först, det är sååååå snyggt

CHEVROLET, a high quality product from General Motors
Pioneer CDJ 2000 nexus + DJM 2000 nexus + RMX 500 + HDJ 2000 W + S-DJ08

Saab Viggen MC Yellow
329 Inlägg
8 juni 2008
Helt klart en kostnads fråga.

Usa blinkers fram
Vita på sidan (om du inte har det orginal)
Sänksats
Begagnade Saab orginal 17"are (finns billiga på tex blocket)

Detta är kanske delar för 6-8.000. Sen kan man ju även om pengar finns köpa nytt bodykit. Realcar har ju ett nytt fint paket, annars ett Aero orginal är ju aldrig fel.... Pengarna bestämmer ju alltid!

/Stefan

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
8 juni 2008
Rensa från emblem.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Mr
40 Inlägg
19 augusti 2008
Byta bil till en 9-3 Coupé, att styla en 5 dörrars är som att sminka ett vårtsvin. =P (skämt åsido)

Nej annars hade jag satsat på lack o toning. Clean stil, bort med alla emblem på bakluckan, sätt nät i grillen så lampor o grill får en mer sammanhängande look. Vita blinkers o silverbelagda blinkerslampor så det orangea inte syns genom det vita glaset. Lacka bakvingen och sidolisterna. 9-5 Aerofälgar mellan 99-03 hittar du billigt på blocket o de passar grymt bra faktiskt. Där har du en clean o snygg stil för hyfsad ekonomi.

Mvh

"Från höger till vänster kan röra sig framåt även det"

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
19 augusti 2008
Skulle börja styla Saab till salu annons big_smile
Hehe nee men Fälgar!

C H E V R O L E T <3

"Unloaded"
1 557 Inlägg
19 augusti 2008
Spara till Viggen-paketet som tidigare sagt, oerhört snyggt. Samt viggen-fälgarna på 17", snyggt som faen. Sen slänger du i en viggen-motor också, och byter kolvar och stakar och annat skit så du kommer upp i 500 hästar som du spinner bort genom i princip alla växlar! big_smile

"When innovation meets passion!"

9 108 Inlägg
19 augusti 2008
Sänkning sänkning sänkning smile Sedan får väl fälgar komma när ekonomin finns, brukar krylla av SAAB 17" fälgar på blocket!

2 079 Inlägg
19 augusti 2008
Vad du än gör så börja inte med större fälgar, bilen ser helt sjukt hög ut då wink börja med lite väghålning å sänk bilen

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

2 788 Inlägg
19 augusti 2008
En sänkning samt ett par snygga 17" fälgar, exempelvis från Aeron big_smile

Saab
344 Inlägg
19 augusti 2008
ja sänkning, byt ut stereon med, personligen tycker jag inte den är bra orginal , inte min iaf wink

835 Inlägg
19 augusti 2008
Fälgar, sen STRIPES! big_smile (kolla min)

324 Inlägg
19 augusti 2008
Byta fälgar

Eh? Jaha! Okej!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
19 augusti 2008
Fälgar.
Lacka grillen.
lacka ned annat/sätta på snyggare kjolar.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök