Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Sun kidz - Jumping Greensleeves Samt 60's sleepers - oh carol 2008 (hands up radio edit)
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
varför letar du inte upp låten på nätet och länkar den hit.... känns onödigt att spela in med mobilkamera, importera den till datorn och lägga den här?
jag kan inte impotera mina mobil filmer till daton , jag orka inte leta upp låten heller så jag gjorde som jag gjorde istället.... jag tycker det var inte onödigt att spela in en musikvideo på min mobil
Är du seriös?
tragiskt nog så är jag helt säker på att han är seriös, man kan inte förvänta sig nå mera av han
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
jag kan inte impotera mina mobil filmer till daton , jag orka inte leta upp låten heller så jag gjorde som jag gjorde istället.... jag tycker det var inte onödigt att spela in en musikvideo på min mobil
Är du seriös?
tragiskt nog så är jag helt säker på att han är seriös, man kan inte förvänta sig nå mera av han