3877
Sök

Idiot repar lacken, BRA lackfirma i skaraborg?

244 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Som rubriken lyder letar jag efter en bra lackfirma i skaraborg.

Någon mindre begåvad individ tyckte förmodligen att min nyligen lackförseglade bil glänste för mycket och drog därför sin nyckel eller dylikt över bilen. Nu ska det göras en polisanmälan och sedan lacka om. Då är bara frågan vilken firma i skaraborg som gör ett bra jobb? Bilia har jag blivit varnad för och undrar därför om det finns kunniga här på forumet som kan tipsa mig?

MVH Niclas

"Remember, there's a big difference between kneeling down and bending over..." //-Zappa

244 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
ingen som vet?

"Remember, there's a big difference between kneeling down and bending over..." //-Zappa

455 Inlägg
10 juni 2008
fan va surt att någon måste sabba bilen ! man blir så jävla sur!

>syns man inte finns man inte<

341 Inlägg
10 juni 2008
Tådene billack utanför Lidköping är mycket duktiga.

244 Inlägg
24 juni 2008
Trådstartare
MTR skrev:
Tådene billack utanför Lidköping är mycket duktiga.

Det låter bra. Ska kolla upp detta, gör de hela jobbet eller måste man plocka ner delarna som ska lackas?

202 Inlägg
24 juni 2008
Autolack i skultorp gör bra jobb vad jag hört.

204 Inlägg
24 juni 2008
Det är sånt där som gör att jag inte kör mä Mazdan ute. Vill inte att någon idiot ska repa Mazdan. Så jag har låtit den stå inlåst i garaget här hemma sen den lackerades för ett år sedan. Men nästa vecka ska den ut big_smile Till Japmeet.

Nu till saken. Tyvärr vet jag ingen bra lackerare i Skaraborg. Men finns några här nere i Skåne som jag rekomenderar starkt.

Hoppas det fixar sig och att idioten inte gör om det.

Sök