Jag hade startat bilen, kört ca 10 jävligt lugna minuter.. Plötsligt så tjuter det i färddatorn om kylartemperaturen. Jag kollar på tempmätaren, den ligger i BOTTEN.. Happ, jag vrider på full värme för att få ut hetluften ifrån motorrummet.. men det kommer ingen värme? enbart kall luft, väldigt märkligt för jag hade kört med värmen ca en timme innan. Så jag stänger av bilen och låter den svalna, sen kör jag hem den. Nu har jag gått igenom bla termostaten för att se om den pajjat, men den var hel. Jag har försökt lufta ur kylsystemet några gånger, dock utan resultat där med..
Det verkar även som att de kylarslangar som går till "varmluftsventilerna" tror jag dom heter, dom blir varma, men slangarna som går ifrån dessa ventiler och tillbaka till kylaren, är kalla. vet inte ifall detta kan ha något med mitt problem att göra? Jag vet enbart att ventilerna har något med värmepaketet att göra..
Snälla, är det någon här som har haft ett liknande problem eller som vet vad som kan vara problemet, hjälp mig snälla! Bilen är en bmw e34 525 -93
Mvh Andreas