3229
Sök

Tips om bra ungdomscamping till midsommar?

6 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
nån som kan namnge någon bra ungdomscamping till midsommar?!

1 217 Inlägg
10 juni 2008
Ungdomscamping vette fasen om det är med Siviks camping i lysekil är jäkligt fin och har bra läge.. och folk klagar inte om man festar (som jag märkt iallafall).

1 059 Inlägg
10 juni 2008
edsvik i grebbestad e också bra på midsommar,Sen är ju grebbestad riktigt kul på midsommar

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Höbonde
228 Inlägg
10 juni 2008
hahaha Smögen campingen, den som ligger innan Smögenbron, jisses vilken ungdomscamping ;D

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

9 108 Inlägg
10 juni 2008
Ksj skrev:
Ungdomscamping vette fasen om det är med Siviks camping i lysekil är jäkligt fin och har bra läge.. och folk klagar inte om man festar (som jag märkt iallafall).

Siviks är en ren ungdomscamping över midsommar i alla fall smile Den delen som inte ligger vid vattnet då, stor som en fotbollsplan ungefär. Där är det bara att betala inträde och parkera vart fan man vill med tält eller husvagn, men akta bilarna det brukar flyga både folk och bollar och flaskor överallt. Jag har varit där 3 gånger över midsommar, galet kul varenda gång.

edit: Nu var jag där senast 2006 så jag ska inte säga säkert men jag skulle nog tro att dom har samma koncept smile

En bild från senaste besöket:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=370383

I den svarta bussen högst upp drog dom ut DJ-utrustning och ett gäng partytält, hela bussen var dessutom inredd som en bar med strippstänger och plysch wink Norrmän äger!

OEM <3
6 957 Inlägg
10 juni 2008
Sivik är helt ok, fast förra året sög de pga regnet...va ju fasiken en sjö på fältet tongue
Men de e ju bara att betala, köra in de du åker i å hitta en bra plats.
Ett plus till Sivik e ju att de e cruising på midsommardagen big_smile

Smögen brukar vara bra oxå, mkt folk å hyfsat nära till Smögen å Kungshamn.
Finns en lite camping typ 2km som ligger i Väjern, inte lika stort men om man vill ha de
lite lugnare tongue

OEM <3

Dr Snuggles
956 Inlägg
10 juni 2008
MilleN skrev:
Ksj skrev:

Siviks är en ren ungdomscamping över midsommar i alla fall smile Den delen som inte ligger vid vattnet då, stor som en fotbollsplan ungefär. Där är det bara att betala inträde och parkera vart fan man vill med tält eller husvagn, men akta bilarna det brukar flyga både folk och bollar och flaskor överallt. Jag har varit där 3 gånger över midsommar, galet kul varenda gång.

edit: Nu var jag där senast 2006 så jag ska inte säga säkert men jag skulle nog tro att dom har samma koncept smile

I den svarta bussen högst upp drog dom ut DJ-utrustning och ett gäng partytält, hela bussen var dessutom inredd som en bar med strippstänger och plysch wink Norrmän äger!

Siviks blir det förmodligen i år igen ..
Haha ja, den jävla partybussen är alltid där . Stereon går på full volym dygnet runt i princip. Men vafan, är det midsommar så gör det inte så mycket smile
Senast redigerat av Racso (10 juni 2008)

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

1 072 Inlägg
10 juni 2008
Öland brukar ha bra röjj precis överallt. Bra Tips är att åka dit..

6 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
det hör inte till siviks camping då?

1 217 Inlägg
16 juni 2008
jo då.. om det är fältet du menar.

2 924 Inlägg
16 juni 2008
Racso skrev:
MilleN skrev:
Ksj skrev:

Siviks blir det förmodligen i år igen ..
Haha ja, den jävla partybussen är alltid där . Stereon går på full volym dygnet runt i princip. Men vafan, är det midsommar så gör det inte så mycket smile

I år ska visst Siviks camping öppna upp även campingen vid vattnet som ungdomscamping, alltså inte bara lilla "fotbollsplanen", hörde precis detta av en arbetskompis som var där i helgen och ställde upp sin husvagn där.

~ Life is short, have FUN! ~

362 Inlägg
16 juni 2008
jstrom skrev:
nån som kan namnge någon bra ungdomscamping till midsommar?!

Är de lammkött du är ute efter?  Så är Sibbarps camping the place.  Massa ghetto boys från limhamn är där big_smile Dom kan vara farliga så du vet =P

9 108 Inlägg
16 juni 2008
peegee skrev:
I år ska visst Siviks camping öppna upp även campingen vid vattnet som ungdomscamping, alltså inte bara lilla "fotbollsplanen", hörde precis detta av en arbetskompis som var där i helgen och ställde upp sin husvagn där.

ooofan, stackars alla "vanliga" campare hahaha

470 Inlägg
16 juni 2008
Alla ställen utom Gotland orkar inte med allt folk alltså tongue

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

2 924 Inlägg
16 juni 2008
MilleN skrev:
peegee skrev:

ooofan, stackars alla "vanliga" campare hahaha

Ja, det va lite så han kände oxå eftersom han kategoriserade sig mer som "vanlig campare" än ungdom även om han givetvis oxå tänkt fira midsommar med nubbe och starköl roll

~ Life is short, have FUN! ~

född blåvit
624 Inlägg
16 juni 2008
Tylösand var alltid the place to be förr i tiden, har det ändrats? smile

plattsättare!
804 Inlägg
16 juni 2008
ja tylösand är ett jäkla ös har varit där 2 år och dom som vill festa dygnet runt är det ett bra ställe

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

236 Inlägg
16 juni 2008
Finns bra campingar och reservcampingar i Varberg riktgt nice ös på midsommar

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

6 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
_qlimax_ skrev:
Finns bra campingar och reservcampingar i Varberg riktgt nice ös på midsommar

varberg är vi nästan varje helg nu ändå, så vill inte dit!

Sök