Så är det med idrott, ibland vinner man och ibland förlorar man. Man har bra och dåliga dagar, och idag såg det ut som om alla spelare hade lagt på sig 10kg extra i vikt tyvärr
Spelar ryssarna såhär i fortsättningen så kan de bli mycket farliga, måste vara den ryska vodkan som gjorde de så jävla kvicka och målfarliga idag
gött pinsamt! de enda som får godkännt idag e fredrik stoor och Zlatan.... möjligtvis ljungberg! o vad gjorde öisar jä**** FELmander på planen....... o ja vi byter in o satsar offensivt de sista tio med albäck i spetsen! hoppas lagerbäck får sparken.... vi måste in med lite nya ideer inom svensk fotboll! tack för mig! nu skall jag sova!
Känns i efterhand som största misstaget var att sätta zlatan på bänken efter halva matchen mot spanien, en seger där kändes mer realistisk än idag. Menmen, dags för ryssarna att smaka på hur det är att åka ut mot Holland i kvartsfinal, för där har dom inte en chans.
Vart fanns viljan ikväll? Tycker det bara såg ut som att vi sprang och småjoggade på planen och inte vågade kliva in i situationerna, pinsamt är ordet!
Sverige spelar så jävla fegt från början, så de får f-n skylla sig själva!! Ryssland va f-n så mkt hetare rent generellt!! Svensk feg- mentalitet i ett j-la nötskal, ursäkta "uttrycket"!! Glad midsommar på er alla!!
Är inte så hemskt besviken ändå, vi tog oss vidare från kvalgruppen, vi slår EM-mästarna Grekland, spelar jämt mot ett favorittippat Spanien och ikväll förlorar vi mot ett klart bättre lag, det är inget att orda om.
Bra kämpat Sverige
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Personligen tror jag felet ligger i att det inte finns fler som Zlatan i landslaget...killen har talang och det har han bevisat för oss flera gånger, men det blir svårt att låta han göra jobbet med killar som inte riktigt är i hans nivå...