Sådär då har jag varit och besiktigat denna gamla häck, fick nedslag på under fjäderskålen fram både höger och vänster men jag så att såna finns att köpa nya så det kommer nog att lösa sig
Gjorde ju ett spec. verktyg för att ta bort spakställsmuttern för ett bra tag sedan, nu har detta genomgått lite tester så nu tänkte jag kolla intresset för detta.
jesprut skrev:
Då var det dags att ta upp en intresseanmälan för detta mycket eminenta verktyg.
Hur många gånger har du inte suttit hemma eller skroten och svurit över att du inte får bort spakställsmuttern?
Men nu kan du få ett slut på detta, detta verktyg har en riktig grym passform vilket gör att den ligger an emot mutter riktigt bra.
På ovansidan sitter det en sexkant på 10mm en storlek som är väldigt vanlig att folk har i sina verktygslådor, både hylsor, blocknycklar och lednycklar.
plankan skrev:
Nu har jag så testat den till fullo och måste säga att den är helt enkelt toppen En bra sak är precisionen som är så tight att man får med upp "mutten" när/om man nu skall demont ett evt hus
Peter skrev:
Kan även jag intyga ett den funkade alldeles utmärkt
Så nu kan jag pensionera min gamle trotjänare, modifierad 12mm hylsa.
Så om du är intresserad av att köpa detta verktyg så skicka ett PM till mig med namn och hur många du är intresserad av.
Priset kommer ligga på 175kr inkl. porto inom Sveriges gränser
Leveranstiden är just nu lite osäker men förhoppningsvis inte längre än 2 månader, om det blir många intresserade kanske jag kan hjälpa till vid tillverkningen vilket gör att det går lite snabbare.