2891
Sök

Inför: GBrt träff/SHRA Blackrace 14/6-08 i Borås !

12 Inlägg
13 juni 2008
#21
synd att det är en sk "fotbollsmatch" på lördan wink

321 Inlägg
13 juni 2008
#22
ska försöka åka upp en sväng också  vet dock inte om jag kommer att köra

398 Inlägg
13 juni 2008
#23
FLindgren skrev:
Blir det tidtagning eller?

jag tror det är 201 meter goli, skall nog köras det det brukas.
Japp det är 201m och tidtagning.


www.shraboras.se

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson

5 089 Inlägg
13 juni 2008
#24
Formula skrev:
FLindgren skrev:
Blir det tidtagning eller?

jag tror det är 201 meter goli, skall nog köras det det brukas.
Japp det är 201m och tidtagning.


www.shraboras.se
härligt. then ill be there;)

\Lindgren

OEM <3
6 957 Inlägg
13 juni 2008
#25
Vart i Borås var detta? Viared? Vart ligger detta för en annen som har noll koll
ngt bra riktmärke att åka mot?

OEM <3

Avstängd
1 557 Inlägg
13 juni 2008
#26
Bjork skrev:
Vart i Borås var detta? Viared? Vart ligger detta för en annen som har noll koll
ngt bra riktmärke att åka mot?
Det kommer o vara en liten träff innan i knalleland om du är intresserad av det ?! Det är skyltat till knalleland typ över allt i Borås...
Annars som rikt märke så om du skulle komma från Göteborg så är viared det första du kommer till när du når Borås.. Själva viared är inte så stort o tror säkert det kommer att komma upp lite skyltar om race när du väl är i viared..

Om du kommer från Ulricehamns hållet (tror jag du gör) så är det genom Borås mot Göteborg. Efter Borås centrum är det andra avfarten smile Shell mack ligger där också ...

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Gasglad
3 244 Inlägg
15 juni 2008
#27
Tyvärr blev det inget för mig ikväll, sprängde toppen 2km innan viareds avfarten idag sad Men men, nu händer det saker i garaget, kommer snart hem lite roliga saker som kommer göra bilen lite roligare, wait & see wink

//Carfreak

47 Inlägg
15 juni 2008
#28
en riktig lyckad dag..tack till alla.....


35 Inlägg
15 juni 2008
#29
va där en sväng mellan 18-19 i går, då vart de inget vidare drag sad blev det bättre senare på kvällen eller ?? kanske va en å annan som ville köra av sig efter sveriges förlust i fotbollen hehe


5 089 Inlägg
15 juni 2008
#30
tyckte det var askul;P som vanligt stod det massa fräcka bilar på parkeringen och dammade, men dom hade säkert någon jttebra anledning till varför dom inte körde.......

Någon som vet när tiderna kommer upp?

\Lindgren

398 Inlägg
15 juni 2008
#31
FLindgren skrev:
tyckte det var askul;P som vanligt stod det massa fräcka bilar på parkeringen och dammade, men dom hade säkert någon jttebra anledning till varför dom inte körde.......

Någon som vet när tiderna kommer upp?
Jo så brukar det vara. Många vågar inte köra för då får de reda på hur fort deras bilar går... roll

Jag har redan skicka iväg tiderna för bearbetning. Det blev 35 bilar som körde 424 ggr!

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson

3 Inlägg
15 juni 2008
#32
Jag hade roligt , kul med ny belägning på rakan. Halt som xxx , eller så var det mina däck som någon påpekade roll Det blir ändring till nästa gång.

499 Inlägg
15 juni 2008
#33
Ingen som tog lite bilder! Jag tycker det var riktigt kul att köra!

/Fredrik


Yrkesförare
1 267 Inlägg
15 juni 2008
#34
Hellquist skrev:
Ingen som tog lite bilder! Jag tycker det var riktigt kul att köra!

/Fredrik
Bilder kommer upp under dagen smile
//Niklas

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

13 Inlägg
15 juni 2008
#35
Väntar oxå på bilder ska bli kul att se, var roligt att prova på att köra första gången oxå, synd bara att växellådan sa upp sig:(


Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
15 juni 2008
#36
J-Sandin skrev:
Väntar oxå på bilder ska bli kul att se, var roligt att prova på att köra första gången oxå, synd bara att växellådan sa upp sig:(
Gjorde den de?... Aj då..
Men din bil Rök jävligt bra måste jag säga tongue hihi smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

499 Inlägg
15 juni 2008
#37
Ja, din 200a rök ju bäst. Kanske inte så bra att värma gatdäck då de får sämre fäste när de blir så varma.

Jag såg din CRX ett par gånger med min fick aldrig köra mot dig sad

/Fredrik


13 Inlägg
15 juni 2008
#38
Kände att det inte var nån ide att försöka få bra tid för växellådan är ju kass:( men tills nästa gång ska den va bytt o ny koppling ligger o väntar, sen ska laddet upp till 1,5 då hoppas jag på bättre tid;)


Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
15 juni 2008
#39
Hellquist skrev:
Ja, din 200a rök ju bäst. Kanske inte så bra att värma gatdäck då de får sämre fäste när de blir så varma.

Jag såg din CRX ett par gånger med min fick aldrig köra mot dig sad

/Fredrik
he he.. du kan få köra mot mej nästa gång ;P hihii smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
15 juni 2008
#40
100kr på att det snart kommer en moderator och säger. Skapa en eftesnackstråd, för denna träff har redan varit tongue.

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›


Sök