Men, det är drömbilen, och så ska det ju fortsätta vara enligt de som kört sina drömbilar, för drömmarna krossas alltför lätt av detaljer man förbisett i just... drömmarna.
Ferrari 612 Scaglietti är en av bilarna Är i alla fall den lyxbil jag skulle köpa först om jag hade pengarna. Sen är jag välldigt förtjust i Mercedes SLR McLaren så det skulle nog bli en sådan med.
Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitthjärta! 3/4 vitblå 1/4 blågul
hmm.. dahlbäcks golf 4a kanske eller en totalt Råtrimmad och ombyggd Golf IV V6a.. fast med V8 i
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Hum skulle säkert köpa ett 20tal bilar.. men dom tre som står högst upp på listan är En supra MKIV med minst 500hk och stilrent stylad.. En Ev6 tme med minst 500hk och ett par snygga vita fälgarn sen skulle jag vilja ha en Mercedes S 600 gammel gammla modelle alltså från 92-98 klassiak maffia moddellen med ett par 20" kromade fälgar Sen vet ja inte några mer nu på direkt men det är är dröm bilarna nummer ett Supran = sommar bil Evo,n = vinter,rally ,skog,grusvägs bil Och fläsk mercan till att glida runt i stan