2596
Sök

Polisen låg i häcken på mig.

34 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
Var nyss ute och körde, då jag fick en polis bakom mig. Efter att vi svängde ut på en stor väg så accelererade jag ganska hårt upp till 90 då jag släppte på gasen, polisen kom ifatt och la sig bara några meter bakom mig en lång stund, utan att jag gjort något fel.
Då tog jag upp min mobil och höll upp den så att det såg ut som jag filmade dem och på en gång så släppte dom på avståndet. smile

Ja menar är det inte tre sekunders regeln när det gäller avstånd ute på vägen...

(none)
1 725 Inlägg
13 juni 2008
Den regeln gäller inte polisen vettu big_smile

--Lev i går som det vore i morgon--

Muttley
13 juni 2008
de kollade nog upp dig, tänkte att du var en liten buse som accar fort smile han kanske var närsynt så han var tvungen och köra nära för och se din skylt smile

4 586 Inlägg
13 juni 2008
du gjorde precis som man ska förstår inte varför polisen åkte efter dej så snabbt

362 Inlägg
13 juni 2008
Dom behöver sommarkläder, så dom trodde du va nått lätt byte att ge dig böter =]

Trucker
2 710 Inlägg
13 juni 2008
Braather skrev:

hahaha, näe tydligen inte. de är inte mkt av sveriges kära lagar som gäller poliserna haha. jävla skitlagar

Fart missbrukare

Muttley
13 juni 2008
BMWgrabben skrev:
Braather skrev:

hahaha, näe tydligen inte. de är inte mkt av sveriges kära lagar som gäller poliserna haha. jävla skitlagar

men du sade att du drog på som fan? de ville väl kolla så du inte fortsatte upp i hastighet.
jäkla gnäll på polis i detta forumet.

terazzi
13 juni 2008
Hade också en sån idag.. fyfan vad irriterande det va tongue dock våra civila,har ju sett deras bilar parkerade innan så d va bara låta dem köra förbi efter ett tag, jobbigt med folk som ligger nära ännu värre med snuten ju..

451 Inlägg
13 juni 2008
jorre83 skrev:
du gjorde precis som man ska förstår inte varför polisen åkte efter dej så snabbt

Ja exakt, man ska ju alltid komma upp i den rekomenderade hasigheten så fort som möjligt!! sen vet man ju alltid att dom kommer och bitchar på ens arsel när man gasar lite, de är ju roligt att göra dom sur haha

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 juni 2008
ja och mig och min sierra pratade dom om på polisradion igår kväll när jag var i stan och var chaffis och jag vet fortfarande inte varför roll
Senast redigerat av _Glenne_ (14 juni 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

study
772 Inlägg
14 juni 2008
_Glenne_ skrev:
ja och mig och min sierra pratade dom om på polisradion igår kväll när jag var i stan och var chaffis och jag vet fortfarande inte varför roll

de kanske bara är vana vid 740 och 240 där uppe så nu fick de någe nytt att prata om.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 juni 2008
moose46019 skrev:
_Glenne_ skrev:

de kanske bara är vana vid 740 och 240 där uppe så nu fick de någe nytt att prata om.

lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök