2251
Sök

Vad bruka du drömma om?

362 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
Eller vad drömmde du om inatt?

Själv så hade ja en mardröm inatt.  Jag vaknade år 2015 ja va 18år gammal, ung, snygg, sexy, blond kille med blåa ögon.

Va försent till jobbet, skulle till min strippklubb och träffa en ny tjej som skulle börja jobba hos mig.
Går till min Röda Ferrari, startar bilen och märker de va snart slut på bensin. Kör till närmaste mack och ska tanka och jag ser de kost 50kr Liter för V-Power. Där vaknar jag... fuck tänkte jag hahahaha

Fisketokig
2 997 Inlägg
13 juni 2008
Herregud vad orealistiskt... år 2015 kostar väl soppan mer än så big_smile
Senast redigerat av Martin 9-3 (13 juni 2008)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Maskin & Lastbilsteknik -06 / Volvo summerboy -08
366 Inlägg
13 juni 2008
de va ingen dålig dröm tongue Brukar drömma om allt mellan himmel och helvete tongue

362 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
bmw pure power skrev:
de va ingen dålig dröm tongue Brukar drömma om allt mellan himmel och helvete tongue

Bjud på den senaste då tongue

OEM <3
6 957 Inlägg
13 juni 2008
Ja drömmer lite mer...va ska man säga, verkliga drömmar, kanske fantiserar e rätta ordet.
T.ex. om semestern, kommande bil (9-3 SS med 20" å annat lull lull) tongue

Drömde iofs en gång att ja blev skjuten..de va äckligt tongue

OEM <3

Maskin & Lastbilsteknik -06 / Volvo summerboy -08
366 Inlägg
13 juni 2008
MrHennessy skrev:
bmw pure power skrev:

Bjud på den senaste då tongue

Att jag och en polare var ute på en äng nånstans och skulle ha paintball krig. vad vi inte visste vara att det var någon form av maskingevär med skarpa kulor. Men vi hade lika roligt för de när vi sköt på varann. skotten gick bara rakt igenom och blodet sprutade men vi dog aldrig ;D sen vakna jag och skrattade en stund och somna om XD
Senast redigerat av bmw pure power (13 juni 2008)

Körv
3 535 Inlägg
13 juni 2008
Jag drömmer om konstiga färger och ser massa ljud.

(inte alls bullshit)

Truckdriving Man

Plåtslagare
14 Inlägg
14 juni 2008
Senaste drömmen jag hade var att jag pratade med en brud på en krog och att min tjej kom in,beställde nån dricka för att sen gå fram och kalla mig för jävla svin och kastr drinken,ölen eller vad det nu var på mig..Sen frågar den tjejen jag pratar med "Vem var det?" och jag säger Nu är det mitt X Antar att jag var jävligt arg efter att ha blivit  dyng blöt.. ..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 juni 2008
Jag har drömt mardrömmar om nära o kära senaste veckan.

Bmw osv..

BMW fantast
1 172 Inlägg
14 juni 2008
drömmer också "verkliga" drömamr på senaste. ser klara bilder på hur min nya lya ser ut när den är färdigrenoverad m.m.... sen lite mar drömmar om hur dyr motorrenoveringen komemr gå på:(

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
14 juni 2008
Kommer inte ihåg vad jag drömmer och det är väll bäst det för annars skulle man troligen bli mörkrädd tongue

Rock'n Roll

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
14 juni 2008
Bah, mest mardrömmar. Dom få gångerna man sover mer än en timme iaf.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
14 juni 2008
de är fucked up för att nämna tongue

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

terazzi
14 juni 2008
Den dagen då jag öppnar porten till garaget och jag ser min färdiga 200sx nuddas av solstrålarna,solstrålarna  nuddar kolfiberhuven som reflektrerar sig i framrutan.
Tittar på den på inredningen och ser sparco ratten och stolarna,samt fyrpunkts bältena som hänger fast i buren.

Går sakta fram och öppnar dörren,krånglar sig sakta in och sätter sig i den välskålade Sparco Pro2000 stolen,knäpper bältena och man hör man sitter fast.
Vrider om nykeln och bilen startar med ett fint vrål från det specialbyggda avgas systemet.
Ser alla mätarna komma igång,gasar lite nätt och lägger i 1an och kör sakta ut från garaget och ser att grannarna tittar med häpnad när jag kommer ut från garaget.

Varvar motorn lite och lägger i 2an och får sladd och sladdar runt medans jag vet grannarna tittar.. avslutar det med en burn och kör ut på den stora fina vägen smile ser laddtrycket skjuta på mer och mer,känner accelrationen och känner hur kraften skjuter mig in i stolen.
Senast redigerat av terazzi (14 juni 2008)

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
14 juni 2008
terazzi skrev:
Den dagen då jag öppnar porten till garaget och jag ser min färdiga 200sx nuddas av solstrålarna,solstrålarna  nuddar kolfiberhuven som reflektrerar sig i framrutan.
Tittar på den på inredningen och ser sparco ratten och stolarna,samt fyrpunkts bältena som hänger fast i buren.

Går sakta fram och öppnar dörren,krånglar sig sakta in och sätter sig i den välskålade Sparco Pro2000 stolen,knäpper bältena och man hör man sitter fast.
Vrider om nykeln och bilen startar med ett fint vrål från det specialbyggda avgas systemet.
Ser alla mätarna komma igår,gasar lite nätt och lägger i 1an och kör sakta ut från garaget och ser att grannarna tittar med häpnad när jag kommer ut från garaget.

Varvar motorn lite och lägger i 2an och får sladd och sladdar runt medans jag vet grannarna tittar.. avslutar det med en burn och kör ut på den stora fina vägen smile ser laddtrycket skjuta på mer och mer,känner accelrationen och känner hur kraften skjuter mig in i stolen.

Det där är ingen dröm, det är poesi.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

165 Inlägg
14 juni 2008
När jag väl drömmer är det långa osammanhängande och väldigt underliga drömmar, kommer ofta ihåg små detaljer. Tror jag drömmer mest när jag sover oroligt, som när jag ska upp tidigt och jobba.

Senaste jag kommer ihåg så drömde att jag skulle upp fem och jobba, vilket stämde med verkligheten. Jag gick runt på ett skumt hotell, när det var dags för folk att sova hängde de för ljusa spetsgardiner i varje korridor och sa åt mig att gå därifrån. Vet inte vad jag gjorde på hotellet, väntade eller letade efter någon. Efter hotellet körde jag runt med bilen mitt i natten, hamnade vid två lyxhus, så vände försiktigt och körde ut därifrån. Det var två gula, stora hus och en vändplan med vita små stenar på. Träffade ett par kompisar någonstans som jag körde runt på. Helt plötsligt var klockan kvart över fyra och jag hade inte sovit en blund. Så funderade på om jag skulle åka ner till jobbet och sova tre kvart eller hem och sova en halvtimme. Sen vaknade jag när klockan var tre och fick sova en timme till smile
Senast redigerat av Netzki (14 juni 2008)

terazzi
14 juni 2008
Siarnaq skrev:
terazzi skrev:

Ser alla mätarna komma igår,gasar lite nätt och lägger i 1an och kör sakta ut från garaget och ser att grannarna tittar med häpnad när jag kommer ut från garaget.

Det där är ingen dröm, det är poesi.

Siarnaq Tack big_smile
Drömde det inatt, mindes alla detaljer lite väl bra smile vaknade med ett leende då med kan ja säga,sen insåg jag att jag varken hade garage eller 200an än sad så va det inte lika skoj längre..

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
14 juni 2008
terazzi skrev:
Siarnaq Tack big_smile
Drömde det inatt, mindes alla detaljer lite väl bra smile vaknade med ett leende då med kan ja säga,sen insåg jag att jag varken hade garage eller 200an än sad så va det inte lika skoj längre..

Varsegod. smile

Jadå, dom flesta drömmar brukar inte bli så glada efter att man får en käftsmäll av verkligheten.

Men, den drömmen kan mycket väl gå i uppfyllelse. Håll uppe hoppet. smile

terazzi
14 juni 2008
Siarnaq skrev:
terazzi skrev:
Siarnaq Tack big_smile

Varsegod. smile

Jadå, dom flesta drömmar brukar inte bli så glada efter att man får en käftsmäll av verkligheten.

Men, den drömmen kan mycket väl gå i uppfyllelse. Håll uppe hoppet. smile

hahaha ne tack det vet jag mycket väl smile
haha sant, dem som vet/har sett mig här på forumet vet jag e helt jävla 200sx galen smile har velat ha den nu i 4 år och hoppas att det ÄNTLIGEN kan lösa sig nu smile vet ju alla delar,ALLT ^^

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
14 juni 2008
terazzi skrev:
hahaha ne tack det vet jag mycket väl smile
haha sant, dem som vet/har sett mig här på forumet vet jag e helt jävla 200sx galen smile har velat ha den nu i 4 år och hoppas att det ÄNTLIGEN kan lösa sig nu smile vet ju alla delar,ALLT ^^

Låter bra det, ser fram emot att se en Projekt tråd med din blivande skapelse. wink

Sök