2118
Sök

Någon som köpt bil av Mårtenssons Bil i Hörby ?

15 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
Är mycket intresserad av hur affären/kundservicen fungerade...

1 585 Inlägg
16 juni 2008
Det är en mycket stor och bra affär. Jag själv har aldrig köpt någon bil där än.. Men vet många som har gjort det och är nöjda, dom har ganska så bra kundservice måste jag säga dom är absolut inte omöjliga.

Reservdansk
6 271 Inlägg
16 juni 2008
Farsan köpte en 855 GLT där förra söndagen.

49 lakan för en -97a med 14000 mil på mätaren, i priset ingick omlackad motorhuv, service, vinterdäck, bra sommardäck, och 3 månaders besiktningsgaranti när den ska besiktigas. Så om det är några fel på den, står firman för det.

AC, elhissar, elspeglar, farthållare, cd-spelare, sätesvärme var typ utrustningen.
Kvitto på allt sen den var ny. Gått som firmabil åt H&M.

Försäljaren är hård som fan, men ganska generös med åtgärder på bilen.
Du ska snacka med Mats, han är bästa försäljaren där. wink

Dom har mest nyare bilar, värstingbilar av alla slag, Porschar, BMW M5, Type R, S60R, V70R, m.m.

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

15 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
Ok, låter ju bra - jag har inte direkt samma syn på deras kundservice dock. Får se hur det löser sig.

15 Inlägg
19 juni 2008
köpte min förra bil där, säljarna är mycket bra speciellt Robert

Men du ska passa dig för att få något reparerat där för deras mekaniker är totalt värdelösa
skulle fixa ett oljeläckage på min A4 1.8 t, i ca 3 veckor försökte dem fixa felet men misslyckades.

Fick sen hem bilen, körde ner till min mekaniker och bad dem hälla i spårmedel i motorn. Fick en lapp på vad som var fel och körde upp med bil och allt till Hörby. Fick efter 1 vecka hem bilen och den läckte precis lika mycket olja som tidigare, vissade sig att dem inte gjort ett skit med bilen.

Slutade med att min mekaniker fick fixa felet och skicka en faktura till Mårtenssons bil.

En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli.

Sök