2485
Sök

Ford sierra köp frågor!

7 100 Inlägg
20 juni 2008
_Glenne_ skrev:
EmilHammarlund skrev:
Tänk på att det är småsvårt att få tag i vissa delar bl a på Ford. Till Sierran fanns vissa vanliga delar inte att köpa men hos Volvo som jag har nu  har de allt i stort sätt.

då måste det varit jävligt länge sen... kan säga att jag hade haft både ford och volvo och tycker tammefasen att det är lättare att få tag i delar till en sierra både nytt och beg motför till volvo tongue... ska jag vara ärlig så tycker jag att volvo och ford är i princip samma sak när det gäller hur lättskruvad dom är och hur lätt det är att få tag på delar smile

har volvon nu,och har haft en ford!
forden var mer lättskruvad än volvon,och lättare att få tag på delar!skulle ha en blinkerslampa till volvon men dom gjordes inte längre,var nå knasigt!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

157 Inlägg
20 juni 2008
Forrdana har rätt dåligt andrahansvärde tänk på det.Ge inga fantasi summer för bilen.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 juni 2008
xorox_88 skrev:
_Glenne_ skrev:
EmilHammarlund skrev:
Tänk på att det är småsvårt att få tag i vissa delar bl a på Ford. Till Sierran fanns vissa vanliga delar inte att köpa men hos Volvo som jag har nu  har de allt i stort sätt.

då måste det varit jävligt länge sen... kan säga att jag hade haft både ford och volvo och tycker tammefasen att det är lättare att få tag i delar till en sierra både nytt och beg motför till volvo tongue... ska jag vara ärlig så tycker jag att volvo och ford är i princip samma sak när det gäller hur lättskruvad dom är och hur lätt det är att få tag på delar smile

kan vara för att folk skrotar mer sierran glenne big_smile och att dom pajjas så mkt så dom måste göra mkt reservdelar haha big_smile

kan säga att mna hittar minst 10 gånger fler volvos på skrotarna! samt att det är volvo som pajjar betydligt mer, dom jävlas hela jävla tiden dom, iaf för mig!

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 juni 2008
bullen_91 skrev:
Forrdana har rätt dåligt andrahansvärde tänk på det.Ge inga fantasi summer för bilen.

sierrorna har faktiskt stigit lite i värde dom senaste åren... folk har väll förstått att dom kan få ut mer för dom då det är MKT bil för pengarna smile
Senast redigerat av _Glenne_ (20 juni 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök