3222
Sök

morrongänget nerlagt

143 Inlägg
17 juni 2008
p3 funkar bra om man kan danska.morgon zoo suger.
Morgon rock kanske?

With bloody hands i cant deny

Yrkeschaufför
168 Inlägg
17 juni 2008
Morgon zoo är bäst - Fyllking och dom andra två!
Senast redigerat av MRVECTRA_T (17 juni 2008)

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
17 juni 2008
Radio lyssnar man ju inte på för att höra musiken? inte jag iaf... jag lyssnar på radio för att lyssna på någonting när man är på jobbet för annars känns dagarna så långa.... brukar dock föredra p3 vet inte varför då dom inte är speciellet roliga att lyssna på längre... rix blir det mycket också för att det är den enda kanalen som går att få in på vissa ställen.. och dom är inte bättre där. Har aldrig hör morrongänget så ska inte utala mig om dom..... men radio överhuvudtaget är inte mycket att ha... tongue

186 Inlägg
17 juni 2008
Morronrock med Ina och Ian på Rockklassiker 106.7 är det enda rätta!
Bor dock vääääldigt långt i från stockholm för att kunna höra genom radion, tur att man har webbradio på jobbet då wink

Den största njutningen i livet är att gör det andra säger att man inte får göra

53 Inlägg
17 juni 2008
inget bättre än Rix morronZoo med roger,titti och fylking sverige. Dom har alltid något kul att prata om.eller gert har det. Har typ samma kissobajs humor som han så.. gäller att vara på samma nivå som gert så tycker man de e roligt;o)

efter 10 så är de NRJ som gäller. Fram tills Mikaela De ville går hem. sen e man hemma så då softar man med cd. Älskar radio annars men de där med upprepning av låtar e lite trist:o(

Sensitive Guy

4 554 Inlägg
17 juni 2008
har lyssnat på p3 sen november varje dag mellan 7 och kl20 och morgonpasset med olle å martina är toppen allmänbildande och man får veta mycke på ett roligt sätt samma gäller p3 populär som va innan sommaren och krister ä samt humorprogrammen däremot mitt p3 är en totalflopp och kvällspasset kunde vart lite mindre bögvändligt för innehållet är givande men programmledarna är bra jobbiga ibland. dom har ett nytt program som heter hallå p3 där en käns person får ha ett eget program i en timma svara på frågor och berätta om sig själv en toppengrejj tycker jag

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
17 juni 2008
loudness skrev:
har lyssnat på p3 sen november varje dag mellan 7 och kl20 och morgonpasset med olle å martina är toppen allmänbildande och man får veta mycke på ett roligt sätt samma gäller p3 populär som va innan sommaren och krister ä samt humorprogrammen däremot mitt p3 är en totalflopp och kvällspasset kunde vart lite mindre bögvändligt för innehållet är givande men programmledarna är bra jobbiga ibland. dom har ett nytt program som heter hallå p3 där en käns person får ha ett eget program i en timma svara på frågor och berätta om sig själv en toppengrejj tycker jag

Du glömde nämna att min gata är ännu sämre än mitt p3..

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
17 juni 2008
Tribbe skrev:
loudness skrev:

Du glömde nämna att min gata är ännu sämre än mitt p3..

fast mitt p3 är nog sämst iaf, iaf den där förra programledaren usch hatade henne,, men den nya är inte så mkt bättre heller neutral

bästa på p3 är ju Krister, morgonpasset , cirkus kiev , pang perego och äru edgy big_smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

7 120 Inlägg
18 juni 2008
Förstår inte er som gillar Rix FMs "Morron Zoo"!

Dem är ju så jävla träliga att lyssna på. Detta är typ Morron Zoo :
Titti - Jadu Gert, ska du dra någon vits nu då?
Gert - Jaa, det var en gång två bajskorvar som gick över vägen
Roger och Titti - Men Gert! Så får man inte säga...

Så jävla ledsamt tongue

Evolution Garage
478 Inlägg
19 juni 2008
morrongängets koncept med tillhörande personer nblev uppköpta av MTG, och kommer återuppstå i ngn av deras kanaler vilket är, NRJ, Lugna favoriter o ngn mer kanal som jag inte kommer ihåg.
saknar dock dom redan, var bästa när man satt i bilen på väg hem från jobbet (jobbar natt) enda som fick mig o ta det lugnt i trafiken när man vill hem o sova.

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

1 311 Inlägg
19 juni 2008
morgongänget är dom som låg på bananpiren där eller?

isåfall såg jag att de stog mix megapol där idag för de har alltid vart radiocity om de e rätt jag tänker på`?
Senast redigerat av Glansen (19 juni 2008)

164 Inlägg
19 juni 2008
Det är märkligt tycker jag..Rix har kanske...200 låtar i sin reportiar (stavas?). MAX alltså, och dom kör väl 50-60 av dom per dag, varav minst 10 av dom 10 gånger på en dag. Det är ju skitkul...not.
Tänk om dom började spela låtar från ALLA genrear, den kanalen som gör det lär ju bli störst på nolltid. Då kan vi snacka blandning av låtar!
Deras så kallad blandning av låtar är ju patetisk, jag blir full i skratt bara av tanken på att dom tycker dom har en bra blandning av låtar tongue. Öppna ögonen för fan, finns mer musik än äckel-schlager!!!

Hata Rix och liknande, dom förstör dom FÅ låtar (i den genren dom spelar) som är bra genom att spela dom HELA TIDEN!
smile

Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded

Tyskstuk.se
630 Inlägg
19 juni 2008
Glansen skrev:

isåfall såg jag att de stog mix megapol där idag för de har alltid vart radiocity om de e rätt jag tänker på`?

Ja du tänker på rätt.. men dom heter Mix Megapol Radio City

329 Inlägg
19 juni 2008
Zairon skrev:
Glansen skrev:

Ja du tänker på rätt.. men dom heter Mix Megapol Radio City

Dom har väl gjort en långsam övergång från Radio City till Mix megapol? Först hette dom Radio City, sen mix megapol/radio city. Nu säger dom bara Mix megapol.

Riktigt tråkigt iaf att dom förstört kanalen och tagit bort det bästa och enda som gick att lyssna på.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
19 juni 2008
e55boy skrev:
Det är märkligt tycker jag..Rix har kanske...200 låtar i sin reportiar (stavas?). MAX alltså, och dom kör väl 50-60 av dom per dag, varav minst 10 av dom 10 gånger på en dag. Det är ju skitkul...not.
Tänk om dom började spela låtar från ALLA genrear, den kanalen som gör det lär ju bli störst på nolltid. Då kan vi snacka blandning av låtar!
Deras så kallad blandning av låtar är ju patetisk, jag blir full i skratt bara av tanken på att dom tycker dom har en bra blandning av låtar tongue. Öppna ögonen för fan, finns mer musik än äckel-schlager!!!

Hata Rix och liknande, dom förstör dom FÅ låtar (i den genren dom spelar) som är bra genom att spela dom HELA TIDEN!
smile

En anledning till att radiokanaler har en tendes att spela sönder låtar:
Dom "köper" ju inte sina skivor sjläv utan får dom i typ "sponsor" från skivbolag.
Och då får dom typ en lista "Dom här skivorna och låtarna ska spelas så o så många gåner per dag"
Det e därför det kan bli jeffla tjatigt med radio.

Flummigt förklarat men hoppas du fattar smile

406 Inlägg
19 juni 2008
Länge leve p3! big_smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

218 Inlägg
19 juni 2008
ska jag vara ärlig så är alla svenska radio kanaler skit spelar bara samma låtar om och om igen spelar slut på alla låtar och så spelar dom ingen rock! jatacka fan för finska radion somm x3m med mera!

5 Inlägg
20 juni 2008
Bor granne med linda så pappa pratade med henne igår om detta dom sa upp sig pga för lite lön men kommer i september på Rix fm big_smile
Senast redigerat av Turbo_Banditen (20 juni 2008)

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
20 juni 2008
Dum fråga men vilken kanal var de som hade morrongänget då? Lyssnar på rix eller p3, lite beroende vad jag känner för och var jag kör... Tycker dom är ungefär lika bra/dåliga...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

Sök