2564
Sök

Koppla in laddtrycks mätare på audi biturbo???

95 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
Är det någon som vet hur man ska koppla in mätaren på en audi biturbo -99? menar har kollat lite i motor rummet men där e ju en helvetes massa vakum slangar så hur ska man veta var?!!!
Skulle vara mycket tacksam för svar!!!

2 072 Inlägg
19 juni 2008
ska nog vara slangen som sitter i insuget.. borde vara på en v6a me.. big_smile

Sandzoo i da house

95 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
jo ja tycker det oxå men man vill vara säker liksom o det kostar inte att höra sig för!  smile

2 072 Inlägg
19 juni 2008
ne precis.. på min volvo sitter de e slang i insuget. samma sak på audin a4a 1.8t 04a men de e ju en 4a i den.. "dra ut slangen från insuget och starta bilen.. håll för slangen me tummen ifall den suger sej på tummen ja där har vi den" sen e d bara o koppla big_smile

Sandzoo i da house

95 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
ok tack ska prova det! smile

95 Inlägg
20 juni 2008
Trådstartare
nu har ja kopplat in min lilla mätare! smile men fy FAN vilket meck det va!!! Det var en slang bakom insuget men den satt ihop med 2 andra slangar i ett t-kors o naturligtvis så bröt ja det!! suck men nu funkar det ialf!! smile tack för råden.. bilder kommer.

95 Inlägg
20 juni 2008
Trådstartare
nu har ja kopplat in min lilla mätare! smile men fy FAN vilket meck det va!!! Det var en slang bakom insuget men den satt ihop med 2 andra slangar i ett t-kors o naturligtvis så bröt ja det!! suck men nu funkar det ialf!! smile tack för råden.. bilder kommer.

2 072 Inlägg
20 juni 2008
DANNNNE skrev:

så lite.. 2slangar? hmm kanske beror på dubbla turbos big_smile

Sandzoo i da house

95 Inlägg
21 juni 2008
Trådstartare
jo det kanske det verkar rätt troligt!! han ladda 1.3 big_smile

2 072 Inlägg
21 juni 2008
DANNNNE skrev:
jo det kanske det verkar rätt troligt!! han ladda 1.3 big_smile

de e ju bra.. han e chippat ?
funderar på att köpa en s4a avant.. jag me.. vad ligger har i bränsleförbrukning o försäkring skatt?

Sandzoo i da house

95 Inlägg
22 juni 2008
Trådstartare
jo det ligger ett bst steg 1 chip i den..MYCKET snällt kört så ligger den på runt 1 l/mil försäkring på mig 24årig kille 1050 halv i mån hmm skatten e på ca 2400 men det glömmer man när man kör den!! wink kolla min film mot en m3:a tongue

Sök