Är det någon som vet hur man ska koppla in mätaren på en audi biturbo -99? menar har kollat lite i motor rummet men där e ju en helvetes massa vakum slangar så hur ska man veta var?!!! Skulle vara mycket tacksam för svar!!!
ne precis.. på min volvo sitter de e slang i insuget. samma sak på audin a4a 1.8t 04a men de e ju en 4a i den.. "dra ut slangen från insuget och starta bilen.. håll för slangen me tummen ifall den suger sej på tummen ja där har vi den" sen e d bara o koppla
nu har ja kopplat in min lilla mätare! men fy FAN vilket meck det va!!! Det var en slang bakom insuget men den satt ihop med 2 andra slangar i ett t-kors o naturligtvis så bröt ja det!! suck men nu funkar det ialf!! tack för råden.. bilder kommer.
nu har ja kopplat in min lilla mätare! men fy FAN vilket meck det va!!! Det var en slang bakom insuget men den satt ihop med 2 andra slangar i ett t-kors o naturligtvis så bröt ja det!! suck men nu funkar det ialf!! tack för råden.. bilder kommer.
så lite.. 2slangar? hmm kanske beror på dubbla turbos
jo det ligger ett bst steg 1 chip i den..MYCKET snällt kört så ligger den på runt 1 l/mil försäkring på mig 24årig kille 1050 halv i mån skatten e på ca 2400 men det glömmer man när man kör den!! kolla min film mot en m3:a