har en 1.8liters mondeo diesel en -93. har lite problem eller vad man ska säga. den går jäte fint i motorn men jag tycker att den är lite väl slö. köpte den häromdagen och den toppar runt 120-125km/h borde väl vara mera va? och sedan är den grymmt slö! säljaren sade att det är att byta bränslefilter. Jag tror inte ett skit på att det bara är det eller kan det verkligen vara så enkelt? jag ska beställa alla filter och se i alla fall, men någon som har en ide om vad det kan vara för fel? kan det inte vara fel inställning på soppa pumpen:O? undrar även vilket system det ärpå den ska nämligen beställa filter idag. är det bosch eller cav system på den?
kolla över spridarna hur igenkleggade dom är. hade liknade problem på min ford 2,5tdi hällde i en massa STP diesel cleaner och redline diesel cleaner och vips när jag körde så vart de ett jävla drag i den
Orka en bil som maxar 125km/h! Kan baa tänka mig omkörningspotencialen på 90 väg:)
Fan Nissan Micra går ju fortare, jag maxade min till 140
har det med saken att göra? vore kul om du höll dig till frågan! sen ahde jag inte skrivit om de inte var något som var fel.... jag skrev inte att min bil är prima och den toppar 125km/h...