Jag skall strax lacka min bubbla blå. Vill ha en riktigt saftig blå metallic/pearl med massor av effekt när solen skiner men som inte blir tråkblå när det är mulet/kväll. Funderar på Lexus "Intensa Blue Pearl", andra tips på riktigt goa blå färger? Det skall vara en orginalfärg så att det är lätt att fixa nytt om en skada skulle uppstå. Tanken är att den skall ge ett modernt sportigt intryck Det brinner i knutarna och jag vet inte hur mycket mer beslutsångest jag klarar.
Volvos Lazer-blå eller vad den heter. Den är rätt läcker. Men..jao. Säkert nån som nedvärderar den också..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvos Ocean race kulör å volvos laserblåa kulör är otroligt fina ...nya v50 finns med någon "lookalike" kulör som ser ut som oceanracen också otroligt najs
nya audi rs4 blå. blå pärlemo..en jag har på s2an:) grymt fin.
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
volvos laser blå eller rs blå är jävligt snygga. finns även en blå s40 här på garaget(kommer inte ihåg namnet), som har en riktigt snygg blå färg. han kanske läser detta och svarar;)