3252
Sök

Ta paus i förhållande för att hon känner sig osäker?

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
Ja som topicen lyder så vill flickvännen ta en paus i vårt förhållande, då hon känner sig osäker på sig själv och mår dåligt över något samt att hon känner sig instängdoch vill känna lite frihet :S men samtidigt vill hon inte göra slut utan göra en paus under sommaren:S:S:S

vad menar hon? fattar inte ett piss för tillfället då hon sa detta för 5 minuter sen. känner mig helt skakig i hela kroppen osv osv

ps: hon ska jobba här i arvidsjaur hela sommaren samt att jag ska jobba i sthlm hela sommaren
Senast redigerat av Malm3n (23 juni 2008)

Team Insane Racing

89 Inlägg
23 juni 2008
ajfaan.. tråkigt.. de ville min flickvän ja hade med men ja sa att vi skulle bryta helt istället så hon slipper o tänka på om ja vill eller inte och ja slipper tänka på vad hon vill och inte. men vi e kompisar iaf:)

65 Inlägg
23 juni 2008
Bor ni tsm ? Kan bli som med min låtsas bror han va 14 flytta hem till sin brud o hennes familj sen när han va 17 så kände han efter o han va påväg att förlora alla sin polare för han va med sin brud dygnet runt alltså 24/7 i princip!! o då så kanske din tjej måste liksom kanske få va med gamla kill polare o sådant skit!! smile hoppas de löser sig wink <3

96 Inlägg
23 juni 2008
Taskigt läge.. Jag förstår mig inte heller vad tjejer menar när dom säger så.. sad Hade precis samma sits som dig fast i våras. Det tog slut efter kanske två veckor för jag kände att det inte var nån idé, man blir instängd själv istället för att hon var instängd. Jag kände mig inte fri under den korta perioden vi hade uppehåll. Så då gjorde jag mig fri och köpte mig en ny bil smile

Reach for the sky, sky is the limit!

1 781 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
Antonnn skrev:
Bor ni tsm ? Kan bli som med min låtsas bror han va 14 flytta hem till sin brud o hennes familj sen när han va 17 så kände han efter o han va påväg att förlora alla sin polare för han va med sin brud dygnet runt alltså 24/7 i princip!! o då så kanske din tjej måste liksom kanske få va med gamla kill polare o sådant skit!! smile hoppas de löser sig wink <3

hon bor inte ihop med mig men hon sover oftast här och så. käkar mat tillsammans osv men hon är som sagt inte skriven här eller något sådant

Team Insane Racing

5 089 Inlägg
23 juni 2008
Äsch har dom väl börjat sådär kommer det fortsätta. antingen har man "gnistan" och vill vara med den personen hela livet ut, och försvinner den och man vill ta paus för man är osäker. är det ju bara att dumpa;) om du nu inte bara vill ha någon å mysa med förståss;) å hitta en som verkligen vill ha dig senare:P

\Lindgren

1 781 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
kruxet är ju det att hon vill ta paus över sommaren så hon får tänka osv. hon vill fortfarande vara tillsammans med mig och tycker jag är den bästa killen hon haft.. just nu flyter alla möjliga tankar i skallen på mig vad det skulle kunna vara:(

Team Insane Racing

Drygare än Yes
112 Inlägg
23 juni 2008
FLindgren skrev:
Äsch har dom väl börjat sådär kommer det fortsätta. antingen har man "gnistan" och vill vara med den personen hela livet ut, och försvinner den och man vill ta paus för man är osäker. är det ju bara att dumpa;) om du nu inte bara vill ha någon å mysa med förståss;) å hitta en som verkligen vill ha dig senare:P

Djävligt sant tyvärr. neutral Sorry dude.

Finns snart inga fiskar kvar i havet men många människor på landet och nästan hälften är kvinnor. wink

Nismo
758 Inlägg
23 juni 2008
Vet hur de är, men va fan. Över hela sommarn låter lite väl mycke?!?!

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
23 juni 2008
dafe_kingen skrev:
Så då gjorde jag mig fri och köpte mig en ny bil smile

Gjorde du rätt i! Åter topic: Vet inte varför tjejer säger så. Vissa säger säkert så för att de vill såra mindre (med det inte sagt att DIN tjej tänker så). Man känner ju till det här: "Det är inte dig det är fel på - det är jag som är knäpp". Fast jag fattar inte det med "uppehåll", de vill liksom helgardera sig. Enl mig är kärleken en så pass stor grej att man måste våga chansa och riskera lite för att få mycket. Helgardering funkar inte då liksom...

David

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

1 059 Inlägg
23 juni 2008
tyvärr så funkar det sällan men paus.
Hon får väl tigga o be sen om hon ångrar sig.
JAg tycker ni ska göra slut för annrs kommer du fundera dig sönder o samman om du gjort nått fel eller vad hon gör osv.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Svartrök
673 Inlägg
23 juni 2008
paus e kasst, bryt hellre helt ni kan ju alltid bli ihop igen senare om lusten faller på

Jag har fel ibland... men inte ofta

150 Inlägg
23 juni 2008
om hon verkligen älskade dig skulle hon väll inte ta en paus? hoppas att det löser sig

Även den bästa kan göra fel, jag gjorde det en gång

65 Inlägg
23 juni 2008
gör som liraren som dumpa o köpte en ny bil ^^ hahahahaha,skönaste snubben smile nej men asså säg att du vill antingen ha ett riktigt förhållande eller ingenting alls o de där "funderar snacket" inte riktigt kommer funka! och som racefan säger att du kommer nu inatt säkert inte sova ngt,du kommer bara fundera o fundera o till slut så pallar du ej mer sen får du dåligt självförtroende o annat skit o så kanske de händer massa saker som egentligen inte borde ha hänt!!.....

104 Inlägg
23 juni 2008
Så gjorde mitt ex (move här på g.org smile) med, fast vi hade det helt underbart i ca 9 månader (bodde ihop) och allt var perfekt, visst bråkades det lite då och då, men inte värre än nån annan, och sen förlovade vi oss och allt var frid och fröjd, sen när vi vart förlovade i ca 1,5 månad så kom detta tvivel från hennes sida med, hon visste inte vad hon ville längre hette det, och sen vips 3 dagar senare så va hon ihop med en svettig lastbilschaffis (som jag för övrigt hatade redan innan) så det känndes ju sådär kan jag säga, hela mitt liv och min tillvaro splittrades och jag var nära att dö på kuppen, men sen sakta sakt så började jag resa mig ur askan och då fanns det ett nytt ljus där i form av min nuvarande flickvän. Så kan det gå, mitt råd till dig är att säga till henne att välja nu, eller släpp henne och gå vidare, det är ett tufft beslut, men väl värt det i slutändan!

Mvh. Rocko
* Volvo 960 -92, * VW Caddy 1,6 TDi -14 * Volvo 945 Turbo -95

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
23 juni 2008
Älskar du tjejen?
Asså nu snackar vi verkligen "ÄLSKAR"... och inte "-jag älskar dig... (men när ni bråkar så är du världens sämsta person och hon går och ligger med nån annan bara för att hämnas eller nåt)

Är hon tjejen i ditt liv? Ser du nån framtid med henne? Hur gamla är ni?
Är det nåt som hänt mellan er som gjort henne osäker? Otrohet, svartsjuka osv osv....?
Eller är det bara hon som är osäker på vart hon har sig själv? Typ saker inom henne som hon måste ta tag i innan hon kan satsa 110% på ert förhållande?

Många frågor man ställer, men älskar man verkligen en person så måste man ha svar på det mesta.
Bryr du dig om henne så mkt att du skulle kunna hålla dig från andra tjejer hela sommarn? Dvs "Vänta på henne"?, skulle hon, och känner hon det samma?

Är det så, så ger du henne tid, låt henne verkligen vara ifred för att få henne att inse hur det är att vara själv och utan någon axel att luta sig åt när det är åt helvete.. men då så måste du gå in i "pausen" helhjärtat, dvs inte snacka i tele, inte ses, inga sms... inge msn.

Jag vet.... tro mig, jag vet.

Ge henne tid om du verkligen älskar henne och hon känner samma sak för dig.
Det kommer ordna sig tillslut, om ni är menade för varandra.

Lycka till och hör av dig via pm om du undrar nåt.

&#917;&#955;&#949;&#965;&#952;&#949;&#961;&#943;&#945; &#942; &#920;&#940;&#957;&#945;&#964;&#959;&#962; !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
23 juni 2008
Rocko skrev:
Så gjorde mitt ex (move här på g.org smile) med, fast vi hade det helt underbart i ca 9 månader (bodde ihop) och allt var perfekt, visst bråkades det lite då och då, men inte värre än nån annan, och sen förlovade vi oss och allt var frid och fröjd, sen när vi vart förlovade i ca 1,5 månad så kom detta tvivel från hennes sida med, hon visste inte vad hon ville längre hette det, och sen vips 3 dagar senare så va hon ihop med en svettig lastbilschaffis (som jag för övrigt hatade redan innan) så det känndes ju sådär kan jag säga, hela mitt liv och min tillvaro splittrades och jag var nära att dö på kuppen, men sen sakta sakt så började jag resa mig ur askan och då fanns det ett nytt ljus där i form av min nuvarande flickvän. Så kan det gå, mitt råd till dig är att säga till henne att välja nu, eller släpp henne och gå vidare, det är ett tufft beslut, men väl värt det i slutändan!

Det du skriver är ju menat om hans tjej gillar nån annan.. inte att hon hade problem med sig själv. hmm

&#917;&#955;&#949;&#965;&#952;&#949;&#961;&#943;&#945; &#942; &#920;&#940;&#957;&#945;&#964;&#959;&#962; !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

flaggstångsknoppförgyllare
255 Inlägg
23 juni 2008
Paus funkar skit, bara och dumpa fan det kryllar ju av dom där ute ,paus är bara en ursäkt för att du inte ska få vara ute och leka runt lite medans hon funderar

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren

104 Inlägg
23 juni 2008
Jojje_ skrev:
Rocko skrev:

Det du skriver är ju menat om hans tjej gillar nån annan.. inte att hon hade problem med sig själv. hmm

Jo, det menar jag, det var ju samma sak som jag fick höra, men det var ju uppenbarligen inte sanningen.

Mvh. Rocko
* Volvo 960 -92, * VW Caddy 1,6 TDi -14 * Volvo 945 Turbo -95

51 Inlägg
23 juni 2008
Malm3n skrev:
Ja som topicen lyder så vill flickvännen ta en paus i vårt förhållande, då hon känner sig osäker på sig själv och mår dåligt över något samt att hon känner sig instängdoch vill känna lite frihet :S men samtidigt vill hon inte göra slut utan göra en paus under sommaren:S:S:S

vad menar hon? fattar inte ett piss för tillfället då hon sa detta för 5 minuter sen. känner mig helt skakig i hela kroppen osv osv

ps: hon ska jobba här i arvidsjaur hela sommaren samt att jag ska jobba i sthlm hela sommaren

låter som att hon vill slå sig fri o strula runt över sommaren men ändå ha kvar tryggheten i dig. gå INTE med på ett uppehåll utan låt henne få reda på va hon går miste om. är man kär så är man då tvekar man inte och orka ha en brud som velar? ne antingen är man ihop eller inte hur svårt de än är. och btw, skulle hon hålla på me andra under uppehålet eller va va vilkoren?

Även om ni står på tå når ni aldrig upp till min nivå

Sök