Älskar du tjejen?
Asså nu snackar vi verkligen "ÄLSKAR"... och inte "-jag älskar dig... (men när ni bråkar så är du världens sämsta person och hon går och ligger med nån annan bara för att hämnas eller nåt)
Är hon tjejen i ditt liv? Ser du nån framtid med henne? Hur gamla är ni?
Är det nåt som hänt mellan er som gjort henne osäker? Otrohet, svartsjuka osv osv....?
Eller är det bara hon som är osäker på vart hon har sig själv? Typ saker inom henne som hon måste ta tag i innan hon kan satsa 110% på ert förhållande?
Många frågor man ställer, men älskar man verkligen en person så måste man ha svar på det mesta.
Bryr du dig om henne så mkt att du skulle kunna hålla dig från andra tjejer hela sommarn? Dvs "Vänta på henne"?, skulle hon, och känner hon det samma?
Är det så, så ger du henne tid, låt henne verkligen vara ifred för att få henne att inse hur det är att vara själv och utan någon axel att luta sig åt när det är åt helvete.. men då så måste du gå in i "pausen" helhjärtat, dvs inte snacka i tele, inte ses, inga sms... inge msn.
Jag vet.... tro mig, jag vet.
Ge henne tid om du verkligen älskar henne och hon känner samma sak för dig.
Det kommer ordna sig tillslut, om ni är menade för varandra.
Lycka till och hör av dig via pm om du undrar nåt.
Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho