som jag behöver ett nytt slutsteg till, mitt gamla har helt o hållet kraschat så dax för nyköp... men jag har noll koll på hela de här så jag vet inte hur många watt jag behöver... kör på ett billigt jevla slutsteg nu men hade ett 1200w innan och skillnaden e sjukt stor, Billigast e ju inte fel eftersom ekonomin e lite kass nu, brukar dyka upp "vänner" med bra erbjudande men jag skulle vilja ha ett någorlunda så länge...
som jag behöver ett nytt slutsteg till, mitt gamla har helt o hållet kraschat så dax för nyköp... men jag har noll koll på hela de här så jag vet inte hur många watt jag behöver... kör på ett billigt jevla slutsteg nu men hade ett 1200w innan och skillnaden e sjukt stor, Billigast e ju inte fel eftersom ekonomin e lite kass nu, brukar dyka upp "vänner" med bra erbjudande men jag skulle vilja ha ett någorlunda så länge...
jaja hoppats jag inte tråkat ut er för mkt
ha de
vad kostade frakten o allting på de dubblar kicker du köpte där ifrån? (om den sidan nu stämmer ;P)
Det slutsteg som är optimerat för just den baslådan är Kicker ZX300.1 om lådan är på 2ohm. Då får baslådan lagom med effekt och spelar precis som Kicker anser det ska låta.
Min låda e ju: Dual 10", 4 Ohm Final Impedance ,Peak Power Handling: 600 watts, RMS Power Handling: 300 watts
angående min pluskabel, har inte en jevla aning Vet att jag hade en kraftig jevla slutsteg där innan som gick sönder o sen hade jag polarens som oxå va ganska maffigt o nu sitter jag med en lite biltema jevel som knappt gör ngn skillnad....