2191
Sök

Vilka ska på Metaltown 2008?

242 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
Tänkte att det var lite kul att höra om fler ska på metaltown imorrn och på lördag.
Jag ska ditt iallafall big_smile

Längtar tills på lördag dom har verkligen lyckats trycka in i princip alla bra band på den dagen, lite synd men men. Klaga ska man ju inte smile

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
26 juni 2008
Nightwish , Sabaton , IN FLAMES big_smile  , Dimmu Borgir , Soilwork , Lillasyster , MASSA GRYMMA wink

C H E V R O L E T <3

Os Difuntos
1 822 Inlägg
30 juni 2008
Vad det nån mer än jag som sket i att se emo-inflames och kolla på Clutch istället? Ni som inte kolla fan ni missa ett jävla grymt uppträdande.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Maskin stundent!
218 Inlägg
30 juni 2008
Grymt nöjd me Metaltown 2008! Pank nu å har fått ställa av bilen för å klara räkningarna tongue, men de va de värt big_smile Kom väl eg mest ditt för å se Nightwish, men tyckte de flesta banden gjorde grymt bra ifrån sej big_smile, ångrar att jag inte såg Killswitch dock sad.

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
30 juni 2008
baca skrev:
Vad det nån mer än jag som sket i att se emo-inflames och kolla på Clutch istället? Ni som inte kolla fan ni missa ett jävla grymt uppträdande.

Snälla säg att du skojar?

Jag dog lite inombords när jag såg idiotin i det inlägget.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
30 juni 2008
Siarnaq skrev:
baca skrev:

Snälla säg att du skojar?

Jag dog lite inombords när jag såg idiotin i det inlägget.

Vad?? In flames e ju inte bra. Men däremot lite hulligan stonerrock känns ju alltid som en frisk fläkt big_smile

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
30 juni 2008
baca skrev:
Vad?? In flames e ju inte bra. Men däremot lite hulligan stonerrock känns ju alltid som en frisk fläkt big_smile

Jag har inget emot att du tycker att dom inte är bra, men för fan använd inte ordet emo utan att veta vad det innebär.

*suck* Samhället går åt skitan.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
30 juni 2008
Siarnaq skrev:
baca skrev:

Jag har inget emot att du tycker att dom inte är bra, men för fan använd inte ordet emo utan att veta vad det innebär.

*suck* Samhället går åt skitan.

HAHA EMO EMO EMO (men erkänn det känns lite som my chemical romance över in-flames kolla bara låten Come Clarity)
Senast redigerat av baca (30 juni 2008)

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
30 juni 2008
baca skrev:
HAHA EMO EMO EMO (men erkänn det känns lite som my chemical romance över in-flames kolla bara låten Come Clarity)

Njae, inte direkt. Är mer som en influens av en del BFMV låtar.

Fortfarande är det en jävla lång väg till emo från In Flames.

MCR i fråga är Pop Rock. All musik är egentligen emo. Emo står för emotional. All musik är känslosam så jadu.

Sen själva "emo" genren härstammar från Hardcore och Punk musiken.

712 Inlägg
1 juli 2008
Hade velat varit där sad Synd att alla kompisar ska vara så törra bara..

In Flames må varit bättre förr i tiden.. men de håller fortfarande måttet wink

4 Inlägg
31 juli 2008
Metaltown va ruggigt bra big_smile Killswitch Engage, Amon Amarth och In Flames var riktigt grymma. Danko Jones var också en positiv överraskning wink

Sök