2856
Sök

Brudar = Hetast just nu!

Diamond
540 Inlägg
28 juni 2008
#61
jag har bild på min brud..  men inte för att fiska röster.. tycker bara att det var en het bild...

I'm Rick James Bitch!

392 Inlägg
28 juni 2008
#62
Grattis till topplistan här är din nya presbild :d


http://www.ladda-upp.com/bilder/5985/fd … -fxfx-rfxy
http://www.ladda-upp.com/bilder/5985/fd-dcuyv-ycc-fxfx-rfxy
Senast redigerat av sEAMP (28 juni 2008)

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!

511 Inlägg
28 juni 2008
#63
haha, hetast just nu är jue moppen tongue

Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!

terazzi
28 juni 2008
#64
Säger så här: Har man inte en bil som talar för sig själv eller är fin nog så sätter man brudar framför tongue verkar iaf va en trend.. bara titta på elmia ^^ massa bilar som inte hade blivit fotade lika mkt om dem inte haft massa bimbos som ålar sig på huvarna och posar..

Ska dem stå som modeller ska dem iaf veta vad det är för bil som dem står vid eller iaf veta märket,sjukt många modell tjejer som inte har en aning om vad dem posar för o sen söker dem av 9 av 10 bara ren uppmärksamhet med..

Sen ska man ju rösta för bilen och inte att nån jävla tjej står och söker bekräftelse..
Senast redigerat av terazzi (28 juni 2008)

KHRacing
28 juni 2008
#65
diamond_ skrev:
jag har bild på min brud..  men inte för att fiska röster.. tycker bara att det var en het bild...
MKt snygg bild dessutom.

551 Inlägg
28 juni 2008
#66
ZamiX skrev:
haha, hetast just nu är jue moppen tongue
haha volvo derbi senda xD

Volvo For Life =)

Muttley
28 juni 2008
#67
volvo__matte skrev:
ZamiX skrev:
haha, hetast just nu är jue moppen tongue
haha volvo derbi senda xD
som försvinner när en moderator vaknar till liv och ser den.

iceman_21
28 juni 2008
#68
Zwudda skrev:
iceman_21 skrev:
En enkel grej... om ni inte gillar det ni ser... ge fan i å titta då....
det är juh trots allt folk som röstat som gillar det dom ser...dvs skäll å klaga på dom istället.
Tjejerna har inte gjort NÅT fel . bara för att dom poserar framför sina bilar. Det är juh NI som går in å röstar, å besöker deras sida som gör att dom ligger på den plats dom ligger.

Å börja inte kasta sten i glashus...flera av er som klagat har juh bilar som inte ens platsar här heller så....smile

my 50cents
Jag förstår inte vad "Å börja inte kasta sten i glashus...flera av er som klagat har juh bilar som inte ens platsar här heller så....smile" har med saken att göra. Vi säger ju inte att vi vill ha våra bilar där istället för deras, eller hur.
d säger jag inte heller....d jag säger är att ni är duktiga på klaga.

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
8 juli 2008
#69
Vilken är 740in som diskuterats så vilt?

För den delen, jag skulle kunna tänka mig att posa så vid en bil, på utställning eller liknande, bara för att ha gjort det. En kul grej, verkligen inte för uppmärksamheten som de där små 15-åringarna på Elmia vill ha. Kan ju ärligt säga att jag lär posa vid min egna framtida bil sen om den står utställd, mest för att retas lite tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

OEM <3
6 957 Inlägg
8 juli 2008
#70
Reeplayed skrev:
Vilken är 740in som diskuterats så vilt?

För den delen, jag skulle kunna tänka mig att posa så vid en bil, på utställning eller liknande, bara för att ha gjort det. En kul grej, verkligen inte för uppmärksamheten som de där små 15-åringarna på Elmia vill ha. Kan ju ärligt säga att jag lär posa vid min egna framtida bil sen om den står utställd, mest för att retas lite tongue
Den låg där för ett tag sen, en näst intill std. 740 med en liten tjej på 17 bast med tajta jeans
på ca 7 av 10 kort...den finns nog kvar bland alla 7000 olika 740s på gorg...bara att leta

OEM <3

German Engineering
9 083 Inlägg
8 juli 2008
#71
Orka bry sig om sånt

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

OEM <3
6 957 Inlägg
9 juli 2008
#72
Sam176 skrev:
Orka bry sig om sånt

//Sam
Word! Men flickor kan va söta big_smile

OEM <3

203 Inlägg
9 juli 2008
#73
Bjork skrev:
Sam176 skrev:
Orka bry sig om sånt

//Sam
Word! Men flickor kan va söta big_smile
precis!

Got VTEC?
1 593 Inlägg
9 juli 2008
#74
Visst, heta brudar framför bilar är aldrig fel att titta på, har inget emot heta brudar framför bilar ^^ Men det är det att någon ska behöva en brud liggandes på sin bil för att få 5:or/kommentarer/finnas på Hetast Just Nu m.m som är lite tragiskt.. roll Det är ju bilen som ska göra så att den kommer upp på Hetast Just Nu, inte en massa bilder på brudar.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

bor i
529 Inlägg
9 juli 2008
#75
sant

http://davidstad.myminicity.com/
http://davidstad.myminicity.com/ind
Det är inte polisen jag är rädd för. Det är moderatorerna...

150 Inlägg
9 juli 2008
#76
Håller med, ideen med att ha brudar på sin visningsbild va bra, bort med d smile


Oldschool
299 Inlägg
9 juli 2008
#77
Tycker det är lite tråkigt. Är inte det här en bilsida. Man ska rösta på bilen inte bruden.

63 Inlägg
9 juli 2008
#78
Instämmer, de får hålla till nån annanstans. typ i mitt garage smile


12 086 Inlägg
10 juli 2008
#79
Jag går ofta in på användare med snygga tjejer som avatar, men aldrg i livet att jag röstar höga poäng pga av det. Röstar sällan, och gör jag de är de för att jag hajjar till för att bilen är snygg.

Man är ju patetisk om man röstar höga poäng för att de är nakna brudar på bilderna tongue
Dom ser ändå inte att du röstat och titta får du ju göra ändå smile

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
10 juli 2008
#80
Bjork skrev:
Reeplayed skrev:
Vilken är 740in som diskuterats så vilt?

För den delen, jag skulle kunna tänka mig att posa så vid en bil, på utställning eller liknande, bara för att ha gjort det. En kul grej, verkligen inte för uppmärksamheten som de där små 15-åringarna på Elmia vill ha. Kan ju ärligt säga att jag lär posa vid min egna framtida bil sen om den står utställd, mest för att retas lite tongue
Den låg där för ett tag sen, en näst intill std. 740 med en liten tjej på 17 bast med tajta jeans
på ca 7 av 10 kort...den finns nog kvar bland alla 7000 olika 740s på gorg...bara att leta
Den röda?

Even fools they say, can find a way out of the dark.


Sök