3640
Sök

Nån som vet vart ja kan få tag i billjud o matriell till hyffsade priser i Oslo?

1 129 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
Hej.

Pga. att jag jobbar mån-fre i oslo så är ja inte så mycket hemma i sverige nu för tiden. Och när jag är hemma i sverige så har ja inte nå vidare mycke lust att behöva gå upp tidigt för att hinna till de butikerna som är öppna på helgerna innan de stänger. Så jag måste skaffa mycket i oslo ifall jag ska få nåt gjort.

Jag behöver råd om vart ja kan gå ifall ja ja behöver installations materiell, byggmateriell osv.  Ex. Jag ska snart bygga en baslåda, men ja har lite problem med att skaffa fordon för att åka o köpa en hel spånskiva. och vill inte betala en massa pengar för att hyra nåt denna gång heller. Så ja tänkte beställa färdigkapade spånskivor som ja sedan skruvar ihop. 

Vet redan att clas ohlson o biltema finns i norge, så de  behöver ni inte ge råd om. big_smile
Senast redigerat av Palicuse (28 juni 2008)

287 Inlägg
28 juni 2008
varför inte bara köpa grejerna online i sverige så du bara hämtar delarna på en post?

801 Inlägg
28 juni 2008
tvhuset i svinesund om du kör förbi där påväg till jobbet, där är det bra grejjer.

Sök