Hmm, det där med at 200an börjar bli vanlig tycker jag verkar lite missvisande. Jomenvisst vettu, många har den här på gorg och många med 200a skriver inlägg lite varstans här på forumet, men kolla hur det ser ut ute i trafiken. Inte kan jag se några 200or där, kanske 1, eller säg 2 i veckan om man har tur. Men om vi istället tar oss en titt på Volvo 740 eller den ytterst konstiga bilen Smart ForTwo, verkar det ju som om dessa fordon förökar sig själva där ute i trafiken bland rondellhundar och annat elände. Det känns ju som att det är ute i trafiken som det är viktigast att vara "Unik". Eller ne det är ju iof viktigare på träffar och sådant, men senast jag var på elmia såg jag bara 2 st 200sx s13 Så det finns mycket att göra med dom:D
Du sa det själv. Det är ett jävla tjat om 200an på forumet..
Jag hade tatt en hyffsat billig bil med grym motor, sedan tar du överskottet på budgeten och lägger på en riktigt grym lack. Försök ordna spons på lacken med hjälp av reklam, sedan kommer bilstereoleverantörer och andra haka på om du bara lyckas snacka för dig. Lacken gör hela bilen.