Vi är ett par stycken som tänkte att det vore kul med en bilträff på hamnplanen utmot örnäs i Åmål den 26/7 Kl: 16:00 för att möta likasinnade och snacka skit.
A den där stora asfaltsplanen där det finns hamn-kranar. Fast iofs - örnäs är ju inte stort så det går inte att missa var det står lite bilar som inte är vanliga svenssonkärror
låter som en bra ide å bra plats där tog jag mina kort på volvon är stort å bra där Men är nog bäst att höra med tillstånd . för den träffen utan tillstånd sluta ju riktigt illa i karlstad va jag har läst å förstått.
Är inte tillåtet att ha en stort bilmöte på allmän plats utan tillstånd å ha talat med polisen. De kan porta vem de vill från staden som de tycker stör vid en bilträff m.m.
Men gäller de träff på en ca. 5 bilar så är de en annan sak. men träffen i karlstad på mer än 5 bilar upp till 50 st slutatade riktigt illa. polisförhör å portning för en del . Onödingt när de går att få tillstånd.
Ni gör ju precis som ni vill men de är ett hett tips för att få en fridfull å bra träff utan problem med polis!