2611
Sök

BOGSERING i Göteborg? Imorn tisdag måste den till verkstaden!

Brevbäraren
12 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
Hejsan.
Måste få upp min bil till stockholm fort som bara den eller flytta bilen från betalparkeringen i göteborg.

Var ute och körde då plötsligt motorn började krångla och la av i göteborg.
MÅSTE få upp bilen till stockholm på nått sätt.

Någon som vet billig biltransport? Bärgning? Eller möjligtvis kan hjälpa mig med att köra bilen på trailer?

Det gäller en saab 9-5, 98'a års modell. Tjänstevikt: 1600 kg

NY INFO:
SÖKER BOGSERINGSHJÄLP I GÖTEBORG TILL NÅN SAAB-VERKSTAD. Snälla hjälp.
Senast redigerat av Harder (30 juni 2008)

7 Inlägg
29 juni 2008
Vilken otur vi hade sad hoppas nån har trailer.... annars blir det dyrt för oss sad

Brevbäraren
12 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
ingen som vill köra mot betalning? eller känner någon som vill köra?

47 Inlägg
29 juni 2008
tråkigt att höra... ring motortransport i sthlm dom kör mellan gbg å sthlm!!!! tror inte det kosatr så mycke!!! telenr:08186200 mvh micke

Diamond
540 Inlägg
29 juni 2008
lättasst är väl aatt hyra ett billigt släp  på släpvagnscenter i göteborg...  hade jag haft dragkrok på min bil hade jag ställt upp men har inte det tyvärr....

I'm Rick James Bitch!

Brevbäraren
12 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
micke_ewa skrev:
tråkigt att höra... ring motortransport i sthlm dom kör mellan gbg å sthlm!!!! tror inte det kosatr så mycke!!! telenr:08186200 mvh micke

tack för det tipset. Motortransport tar 2300kr+moms för den transporten. Dock måste jag flytta bilen så dom kommer åt den också.

Behöver flera tips och val, ska ringa vidare. HJÄLP MIG GÄRNA

BOGSERING I GBG är tacksamt!

Diamond
540 Inlägg
30 juni 2008
fanns privata gubbar på blocket som kanske kan göra det billigare?  sök på  "biltransporter"

jag tog hela sverige. men fanns en del från stockholm....

I'm Rick James Bitch!

Brevbäraren
12 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
tror jag behöver hjälp med bogsering till nån saab-verkstad i göteborg istället.

NÅN SOM KAN BOGSERA MIG IMORGON TISDAG I GÖTEBORG. Åker ner imorn.

Diamond
540 Inlägg
30 juni 2008
vet du vad det är för fel på bilen på ett ungefär??

Hade jag haft kvar audin som sagt hade jag hjälpt dig. men lite svårt när jag inte har nåt ställe att fästa linan på golfen..

I'm Rick James Bitch!

Brevbäraren
12 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
diamond_ skrev:
vet du vad det är för fel på bilen på ett ungefär??

Hade jag haft kvar audin som sagt hade jag hjälpt dig. men lite svårt när jag inte har nåt ställe att fästa linan på golfen..

efter snack med en polare och även verkstan här hemma så: topplockspackningen eventuellt. eller turbon.

Diamond
540 Inlägg
30 juni 2008
ett tips.  ring till  SM Motor  i göteborg.  Eller scram

Dom kan sånt...  lr om du inte är jätte petig, så kan du ta den till  Grimbo Bilverkstad. Humana priser, och det blir bra gjort..  men det är om du tyckeer att det är lugnt med icke märkesverkstad...

I'm Rick James Bitch!

47 Inlägg
30 juni 2008
Harder skrev:
micke_ewa skrev:

tack för det tipset. Motortransport tar 2300kr+moms för den transporten. Dock måste jag flytta bilen så dom kommer åt den också.

Behöver flera tips och val, ska ringa vidare. HJÄLP MIG GÄRNA

BOGSERING I GBG är tacksamt!

okey dom var såpass dyra!!!! ett tips ring bilcity i askim... kevin:Tel. 031 - 68 35 74.
vart står bilen och vilken tid hade du tänkt dig att göra detta???
mvh micke

211 Inlägg
30 juni 2008
Svenska bil ligger bla ute vid tagene.. När är du nere i morgon?

Brevbäraren
12 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
Flubbe skrev:
Svenska bil ligger bla ute vid tagene.. När är du nere i morgon?

är nere till två, har bestämt möte med bärgare då. blir lättast så tror jag. och dom får ta bilen till svenska bil, fast den som ligger på platsen nått med H.. minns ej vad.

TACK FÖR ALL HJÄLP IALLAFALL.

MVH Mattias

Sök