Goli skrev:
theangel6 skrev:
Vet att många är besvikna på att det inte fanns tidsschema för något..jag sprang här o där för att få det så bra som möjligt...kampen pågick under kvällstid vid campingen...något som ska göras om inför nästa år..många bilar som ville stå nära Chrizz försökte vi placera nära...
lätt när det står en massa andra bilar där som inte skulle stå där för det var reserverad plats för dem med dekaler på...[b]
delade ut dekaler till dem som inte hade och ville ha plats i närheten[/b]...röstsedlar delades ut och fanns även i tälten..jag bad dem kopiera upp fler...ska räkna genom hur många som röstade..har en stor hög liggandes...vi förde bara in rösterna på listor via nummer för att få in bilarna som vann...hann inte ens räkna lapparna som kom...blev själv paff att min bil fick röster och att jag fick pris för den..inget jag räknat med för fem öre...håller själv med om att det kunde blivit mycket bättre,vilket det kommer bli till nästa år..varför bilar inte fick stå med Chrizz...det skulle ha kommit in 3 porschar och en motorcykel oxå från ett företag...vilka aldrig dök upp med sitt företag...fler punkter ni tycker vi ska ändra på så går det bra att pma dom så kan vi ändra på det till nästa år...
BULLSHIT, hur ska alla veta att det var ERAN plats när det inte fanns skyltar eller liknande?
Sedan så fick jag INGEN lapp att sätta på bilen när jag ville stå på "erat" område.
Varför detta ljug och förnekelse?
Varför fick inte jag vara med? Kom inte och säg att ni ska annordna denna skiten igen, för det finns xxx antal personer som verkligen är missnöjda med eran så kallade "prestation"
håller med dej Goli här.
ställde "Infinity" bil brevid garaget tältet
blev genast hänvisad därifrån å hans bil blev placerad på en yta som inte ens var SOG:s.
Jag frågade Lotta flertal gånger om vi inte kunde ställa den på området men det hände inte förs än många om och men.
å någon lapp om att ställa sej uppe vid chrizz? nej du.. det var ju bara dom som var "nominerade" som fick stå där uppe..vad nu än dom var nominerade för? Saras hottest car stod ju nere vid andra tältet.
Det enda som var bra var folket och självaste Gatebil.
Annars var det tyvärr bara en stor smörja.
Sen att arangören ens är med i tävlingen av priser e ju absurt.
"Är inte bilen där vinner dom inget pris" var det något om på morgonen också.
vafan e den utsedd till ett pris så ska den väl ha ett oavsett om den är där eller inte.
Och att Chrizz inte hjälpte till?
Vad jag vet så försökte ju Chrizz med allt han kunde, frågan är ju vad skulle detta blivit av utan honom?
nästa år blir det nog att gå in på "Riktiga" Gatebil istället.