Kul tråd, jag är mr. been there, done that..
Alu-vinge. På bild var den snygg, men bilaen såg ut som en kundvagn. Tur att lagen fick mig på rätt bana igen.
Fake luftintag i olika varianter. Ja... Det såg ju så bra ut på bild det med...
Spolarmunstycken med blått ljus. Just då tyckte jag att det var ett måste. Aldrig mer.
Kromade minispoilers från Blueride. Var ju snyggt vid alla lyktor fick jag för mig. Eller inte...
Fake skruvskallar mod. insex.Kromade dörrhandtagscovers.Blå dioder i lyktor och blinkersglas.Alla rattmuffar. Den nya är ju alltid snygg. Ett tag iaf..
Biltemas kromade skylthållare med "tribes". Det värsta är att den fortfarande sitter kvar i väntan på att bilen ska bli ombyggd...
Kromlister från Blueride som kläms fast på dörrkanter o.dyl. Satte runt baklucka, motorhuv och dörrarnas ovansidor. Jag var nöjd några dagar, sen orkade jag inte riva bort skiten. Ett halvår senare så hade kromet vittrat bort och fastnat på lacken här och där, listerna var orangea där det hade släppt.
Kromade gummimattor. Passformen för min bil var obefintlig, men det var ju snyggt ändå med knölig "durkplåt" som reflekterade allt interiörljus tyckte jag då.
Det var allt jag kom ihåg på rak arm... Nu kommer ingen ta mig på allvar mer...
![wink](img/smilies/wink.png)