Massa onödigt vill man ju prova hela tiden, men oftast så ser det inte så illa ut som det skulle kunna göra, i mitt fall åtminstånde... eftersom att jag inte fallit för saker som fejk krom/scoop/ventiler och dylikt. Har inte heller haft jättemycket "skit" monterat på en gång.
Min 18 års bil var rena "fjortis raggarbilen" med...
1: Klistermärken alá tribal, med helt fel storlek för bilen.
2: japsdämpare, som jag felmonterade så den hängde ner i bakkanten för att jag inte orkade bygga om avgassystemet.
Detta på en 850 -92 med 140hk, givetvis tyckte man att man var häftig som fan men nu när man tänker tillbaks så blir man mörkrädd.
En helt meningslös sak som jag inte kan sluta med är tärningar i backspegeln, har haft det på VARENDA a-traktor och bil jag haft... blivigt som en vana liksom, testat att plocka bort dem flera gånger men känns så mysigt o hemtrevligt när dem sitter där så...
Har T.O.M haft samma tärningar sen jag var 16 (fyllt 20 nu) så i 4 år och i 5 bilar och 2 a-traktorer, har dem hängt med...
Det är nästan så man skäms lite....
Senast redigerat av AcesHigh666 (4 februari 2009)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.