3250
Sök

Avundsjuka ??

624 Inlägg
26 januari 2006
Trådstartare
REdigerat
Senast redigerat av deamon (8 december 2006)

212 Inlägg
26 januari 2006
Själv är jag inte så intresserad av vad jag får för röster men.. ja de är dålig stil att man ger en 1 till din bil.. man börjar ju undra vad de ska va för bil om de ska he en 5a. du kan få en 5a av mig som tröst..

cossie jens
127 Inlägg
26 januari 2006
jepp jag tycker det e jävligt löjligt av dom som har gjort det men det e den klassiska svenska avundsjukan mvh cossie jens

Fisketokig
2 997 Inlägg
26 januari 2006
Helt rätt. Skulle vilja se dem som kommer fram till dig och supran på en bilträff och säger åt dig att du har skitbil och borde skrotas smile

Lite dumt att rösterna registreras direkt när man valt i listan, skulle finnas en "rösta" knapp som man trycker sedan. Jag har fortfarande dåligt samvete då jag missade och röstade 3p på en som borde ha 5p.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Administratör
11 911 Inlägg
26 januari 2006
deamon skrev:
kollade in rösterna på min bil och blev förvånad när jag såg att jag hade 65röster ,som hade röstad 1a ????
Varför e folk så avundsjuka?? vad e det för fel??? kan man inte unna nån nåt gott???
jag skulle alldrig trycka ner en annan persons bil?? även om bilen inte skulle vara i min smak så vet jag att den e viktig för en annan person och då skulle jag inte rösta en 1a

Vad tycker ni? har jag fel?

Så är det alltid tyvärr, men det fiffiga med betygssystemet här är att dessa 65 1:or knappt påverkar ditt snitt eftersom det är så pass många fler 5:or.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Administratör
11 911 Inlägg
26 januari 2006
Martin 9-3 skrev:
Helt rätt. Skulle vilja se dem som kommer fram till dig och supran på en bilträff och säger åt dig att du har skitbil och borde skrotas smile

Lite dumt att rösterna registreras direkt när man valt i listan, skulle finnas en "rösta" knapp som man trycker sedan. Jag har fortfarande dåligt samvete då jag missade och röstade 3p på en som borde ha 5p.

Det är bara ändra betyget. Det är inte permanent smile

343 Inlägg
26 januari 2006
Tror även det kan vara för att det finns en 250lista nu.. då röstar folk 1or för att få den bil dom tycker högre upp..

Bara en tanke..

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 januari 2006
Att DU om någon får 1or förstår jag inte =S
Som att drömbil nr.1 skulle vara en bil man röstar 1 på tongue
Jag blir nog också led alla som röstar en 1a!
och ALLTID efter att man har skrivit sånt här, så brukar det hagla 1or tongue

Utanlem
895 Inlägg
26 januari 2006
Jaru konstigt du.. jag har också fått 1or på min suzuki swift yikes
Kanske folk har olika smak i dehär landet..... annars kanske alla skulle åka runt med lila supor.. o så verkar de ju inte vara....

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 januari 2006
Men vilken person som INTE är avundsjuk röstar "1 - Hemsk" på en lila Supra med 840 hästar? tongue

343 Inlägg
26 januari 2006
Bara man är nöjd själv över sin bil så tycker jag inte 1:orna spelar så stor roll..för 5:orna man får för sina bilar värmer så gott i hjärtat..
Bara inte en massa folk sätter massa 1or nu bara för att jäklas med mig... =P

Utanlem
895 Inlägg
26 januari 2006
calibra_nox skrev:
Men vilken person som INTE är avundsjuk röstar "1 - Hemsk" på en lila Supra med 840 hästar? tongue

den fick en 2a av mig

343 Inlägg
26 januari 2006
Burken skrev:
calibra_nox skrev:

den fick en 2a av mig

Tack för ettan!! grrr

Utanlem
895 Inlägg
26 januari 2006
RedLight skrev:
Burken skrev:
calibra_nox skrev:

den fick en 2a av mig

Tack för ettan!! grrr

wink du får ge mig en om du vill smile

12 086 Inlägg
26 januari 2006
Finns bara en vettig anledning att rösta 1 på din bil, och det är om man absolut hatar Toyota Supra.. vilket de flesta inte gör. Åter igen.. tycker man ska ta bort 1 o 2.. nu ser jag att chrizz har tagit bort beteckningarna bakom siffrorna, det är iofs smart! Dock finns det kvar ett minne av att 1 är skit =P lite synd..

Om man har skalan 1-5 för hur bra man tycker bilen ser ut är de ju ok.. men att rösta ned en bil.. att ge den skit känns så jävla befängt! Bara skadar andra med den formuleringen.

343 Inlägg
26 januari 2006
Burken skrev:
RedLight skrev:
Burken skrev:
den fick en 2a av mig

Tack för ettan!! grrr

wink du får ge mig en om du vill smile

Du fick en 5:a från mig för du har verkligen en fin volvo..dock swiften är inte värd en 5:a =P
Senast redigerat av RedLight (26 januari 2006)

Administratör
11 911 Inlägg
26 januari 2006
Burken skrev:
calibra_nox skrev:

den fick en 2a av mig

Ljug inte.

cossie jens
127 Inlägg
26 januari 2006
vart går man in om man ska kolla vad folk har röstat på respektive bild bara undrar???

Servicetekniker
300 Inlägg
26 januari 2006
Jag tycker att det är fruktansvärt löjligt och barnsligt att rösta en etta på en sån bil som Deamon supran. Men vad vet jag, smaken är väl som baken kanske. Personligen tycker jag att det vore "straffbart" att rösta lägre än en femma på den,men men så kan det vara.

M.v.h//Erik

Go hard or Go home!

Maizer
26 januari 2006
Och jag får en 1:a så fort jag skriver nåt i nån tråd som folk ogillar. Va är det med folk egentligen? Den här supran är lugnt den snyggaste supra jag nånsin sett!

Sök