deamon skrev:
dasonyistozon
för det första så verkar det inte som du vet nåt om min bil...Våldtagen av plast ,va f-- snackar du om ???all breddning e gjort i kolfiber och aluminium ,var ser du plasten??
skit samma , ha vilket åsikt ni vill, men som nån annan sa , jag har ju trots allt vunnint allt som finns och vinna ,sen jag ställde upp , och mer lär det bli i år då jag har 3bilar i stallet
ha ett bra liv , vare sig ni har bil eller inte,
OMG, jag ber om ursäkt, ska jag bocka och buga nu elr? Plast, kolfiber, glasfiber, enbart pga av att det är kolfiber ska det då undanröja det faktum att jag hellre gillar en "renare" Supra, mycket som den tidigare länkade? Isf är det då ok att bygga om en bil till en husvagn med vingar i fronten bara det är gjort av kolfiber för att det är ett dyrt material?
Det är min åsikt och den är jag mer än väl berättigad till, så som du är till din. Och för mig så betyder inte priser och liknande något alls, jag bygger min bil(bilar) för min egen del, en känsla och inte för att plocka vinster och åka runt på Sveriges alla mässor. Sommaren är bokade med BugRun, en träff som jag ser som mer än bara en utställning, det är en sammankomst, ett tillfälle att kunna vända sig till likasinnade och dela ideer och bara ta det lugnt.
SCF som jag blivit erbjuden att vara med på de två senaste åren var roliga de med, men det är ingen egentlig "gemenskap" på dem, det är en mässa, en utställning. Och vad är det som säger att du, din bil är det absolut bästa som finns enbart för att du har plockat en del priser?
Det står ju klart att det är ett enormt bygge och att många gillar den, det är ju avundsjukan ett enda stort bevis på, men samtidigt finns det ju ingen som helst anledning till att hävda att "alla" ska gilla den och avguda den, kom igen nu, är du nöjd med den så är du nöjd med den.
Ytterligare en sak som är ganska intressant att ta upp är att du har ett stort antal 1'or, vilket verkligen är överdrivet, det kan ingen säga något om, men efter det nya betygssystemet togs i bruk så skulle du väl hellre vara "nöjd" att du får en massa 1'or, för om de hellre gjorde slag i saken och röstade 2'or elr 3'or så torde väl ditt betyg vara sämre och du skulle snabbt droppa på den så högt avgudade topplistan?
Och handlar allting om enbart att vinna priser så är det ju din sak, att sitta och skrika över att ha förlorat första platsen på agarget bevisar ju en hel del vad som betyder något för dig, och det verkar ju vara uppmärksamhet och att ständigt få stå i rampljuset. Inget fel med det, bara det att sådan är inte jag, och det styr ingen annan över. Kan inte annat göra än att lycka till i din jakt på dominans och alla priser så du får sova gott om nätterna.