3617
Sök

Hur många här på Gorg kör med Digital Färdskrivare på jobbet?

Miklen
6 juli 2008
putte-p skrev:
Miklen skrev:
Detta ska man ju göra varje dag.. Man ska även trycka ut en tom pappersremsa å skriva på baksidan på den efter helgen å behålla den för polisens trafikenhet är lite dumma i huvudet.. eller så är det systemet..jaja..

Har hört lite olika angående den tomma utskriften så någon får gärna bekräfta me konkreta fakta..

Man kan ju oxå fråga sig hur man gör när man blandar analog å digital färdskrivare.. men d e ju en annan historia big_smile

Den där pappersremsan är väl allt annat än tom? Det är en orgie av symboler och klockslag! Utskrift gör man om kortet inte varit isatt dom sista 48 timmarna. Det går tydligen inte föra in uppgifter om det i digitalskrivaren, därav utskrift på papper.

I thank u .. precis va ja har hört då.. Har inte kört digitalt på länge nu men d ska bli spännande.. tongue

Skaune
6 juli 2008
Jag körde digitalt när jag körde innan jag blev funktionshindrad. Hade en siemens, vart ju en jäkla massa ståhej med hur man skulle göra, alla sa olika, men jag hade mitt sätt o blev aldrig stoppad. Men kortet har sina för o nackdelar, slipper alla blad o de e bara o stoppa i plånkan! Och sen får man ju inte glömma och tömma kortet typ vart tredje vecka ungefär.

Najs
6 juli 2008
jag gör har gjort i snart 6 månader

1 268 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
Axor skrev:
Jag körde digitalt när jag körde innan jag blev funktionshindrad. Hade en siemens, vart ju en jäkla massa ståhej med hur man skulle göra, alla sa olika, men jag hade mitt sätt o blev aldrig stoppad. Men kortet har sina för o nackdelar, slipper alla blad o de e bara o stoppa i plånkan! Och sen får man ju inte glömma och tömma kortet typ vart tredje vecka ungefär.

vilket sätt körde du då? wink

44 Inlägg
21 september 2008
jag behöver inte.. jag kör sopbil=)

Sök