3313
Sök

Bilder på era ärr/sår [KÄNSLIGA VARNAS]

FreddeK
7 juli 2008
Trådstartare
Irmscher Vectra skrev:
Hehe, ärrtävling vet jag väl inte om det är.. Men det var en jäkla jobbig tid. Mycket som man var tvungen att göra för att ens komma upp på benen. Lyfte jag en fot vek sig andra benet helt. hmm

usch ja det kan jag bara föreställa mig hur jobbigt det har varit. Hoppas du aldrig mer behöver uppleva det! mvh Fredde

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
7 juli 2008
Freddeponken skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Hehe, ärrtävling vet jag väl inte om det är.. Men det var en jäkla jobbig tid. Mycket som man var tvungen att göra för att ens komma upp på benen. Lyfte jag en fot vek sig andra benet helt. hmm

usch ja det kan jag bara föreställa mig hur jobbigt det har varit. Hoppas du aldrig mer behöver uppleva det! mvh Fredde

Nä det var ingen höjdare, men det jävliga är att lungorna börjar ge upp och enda vägen ut är att byta en eller bägge.. Igen. hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
7 juli 2008
Irmscher Vectra skrev:
Freddeponken skrev:
Irmscher Vectra skrev:

Nä det var ingen höjdare, men det jävliga är att lungorna börjar ge upp och enda vägen ut är att byta en eller bägge.. Igen. hmm

Fy fan sadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadyikesyikesyikesyikesyikesyikessadsadsad

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

8 197 Inlägg
7 juli 2008
dj_aggwa skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Freddeponken skrev:

Fy fan sadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadsadyikesyikesyikesyikesyikesyikessadsadsad

Håller med där..

-Sir Jackie Stewart

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 juli 2008
har inte just nåra ärr jag, har bara ett på foten sen jag högg mig i foten med en yxa så senan till stortån gick av och man såg benet osv tongue men det var nåra år sedan så det syns knappt längre men det var inte så sött just då iaf tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
7 juli 2008
Jag har inget ärr, dom klarade av att lappa ihop mig utan det, även fast dom fick bryta upp armen 2ggr för att lägga den rakt igen.
http://c2.pinkbike.com/photo/533/pbpic533943.jpg
Varmt att gå gipsad mellan Maj och Juli kan ja lova smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

FreddeK
7 juli 2008
Trådstartare
någon kanske skulle skriva och varna känsliga personer i rubriken. vissa bilder är ju riktigt vidriga.

Skogenracing.com
309 Inlägg
7 juli 2008
Freddeponken skrev:
någon kanske skulle skriva och varna känsliga personer i rubriken. vissa bilder är ju riktigt vidriga.

Ja skulle kanske inte vara så dumt hmm

------> www.skogenracing.com <------

12 086 Inlägg
7 juli 2008
ekkin skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive … f2d79k.jpg
http://www1.garaget.org/gallery/archive … zy85us.jpg

Fastnade i en transportörskruv på jobbet. Satt fastklämd i två timmar! Senorna gick av, alla nertrådar o sånt med, så blev ju benet brutet oxå. Satt med hela tummen i en springa på ca 5mm! Gjorde ganska så ont faktiskt! Bilden är tagen efter lite över en månad. En vecka efter att jag drog stiften & tog bort stygnen.
Har inget kort på hur det ser ut idag, sitter på jobbet just nu. Men ärren blev bra mycket bredare än va de ser ut som på bilderna.

EDIT: Hittade en röntgenbild oxå, innan operation:
http://www1.garaget.org/gallery/archive … -85706.jpg

Jag skulle vilja påstå att du hade en kass läkare! tongue
Ditt ärr ser ju förjävligt ut mot mitt, men din rönkenbild är inget mot mitt! Har inga bilder men jag minns mkt väl, min tumme va helt krossad, bruten 2 gånger i benet mot handen, leden mellan krossad och benet efter leden bruten på 1 ställe.

Ps. Är ärren efter skadan? De på framsidan ser ut o va från operationen dock.

8 197 Inlägg
7 juli 2008
Freddeponken skrev:

Hehe, ja det vore nog ingen dum idé...

-Sir Jackie Stewart

Mest i vägen.
205 Inlägg
7 juli 2008
Så här kan en tå se ut efter att den blivit krossad av en 30kg tung parasollfot, benet inuti var i princip bara pulver. Lägger bilden som en länk så behöver de som inte vill titta göra det. smile

http://img141.imageshack.us/my.php?image=toecd6.jpg

Muttley
7 juli 2008
Trådstartare
ZonaX skrev:
tkd_rille skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … l7xxxp.jpg

min fot idag, de har blekts lite men har lika långa ungefär på båda sidorna smile läkarna fick sätta ihop ankeln med 3 skruvar då jag bröt av de på mitten hehe smile

tyvärr hittar jag inte röntgenbilderna smile

Fan, va hände?

Själv har jag "tyvärr" inget ärr, men mitt knä har gått ur led 3 ggr. (Och brutit nyckelbenet och smalbenet.)

jag hade varit i kiosken i tyringe (ingen här som antagligen vet haha) men hade köpt lite godis och cola smile och de var väl sisådär -10 grader den kvällen, tar en genväg hem där jag bodde, och via genvägen finns en liten backe för att komma hem. i backen så är de så halt att benen flyger iväg för mig, och den brötna foten hamnar bak mig och jag sätter mig på den, hör bara hur de smäller till, och när jag försökte röra på foten efter jag kommit upp så rör den inte sig hehe.  3 timmar senare får jag morfin i kroppen för då började de göra riktigt ont smile

lovar att de är ju inget man vill göra om faktiskt.

har faktiskt ett ärr på ögonbrynet med men de är inte såpass synligt så de är lönt att lägga upp, de hände när jag gick i lågstadiet tror jag gick i 1an eller 2an smile en kille puttar mig så jag landar med huvudet på en betongbrunn på skolan och slår upp ögonbrynet ända in till skallen hehe spruta ju blod smile. så först sydde dem igen de, men slog upp de veckan efter när jag åkte skrisko, då limmade de igen detta, och de var absolut inte sterilt gjort från läkaren så jag fick en stor infektion i hela kroppen och kunde inte röra mig hehe smile
Senast redigerat av tkd_rille (7 juli 2008)

2 644 Inlägg
7 juli 2008
jag har ärr lite överallt på kroppen knäna är vell värst men där syns det inte nu för det är sår överallt sne jag drog över på minimoton i helgen haha..

Sen har jag ett ärr i pannan

Och ett är precis vid örat tack vare att en domkraft vek sig och jag låg under så halva jag satt fast under en bil och jag säger inte mer än att.. jag är glad att jag lever.. smile

Ta hand om er occh andvänd pallbockar!
Senast redigerat av Lindgren_ (7 juli 2008)

Johan Lindgren

474 Inlägg
7 juli 2008
satana!! jag har haft tur big_smile det enda ärret jag har är i bakhuvudet men har aldrig sett det själv och så är det ju dolt med hår så det är ingen som ser det.

Bråkade med brorsan när jag var liten och flög in med huvvet in i en vass kant på ett bord. Samma dag som jag fyllde 5 eller 6 år har jag för mig det var

Volvo S60 2.5T AWD

QueenBitch
536 Inlägg
7 juli 2008
Jag har inga speciella ärr så.. bara små ärr från när man klättrade i träd som 8 åring å rev upp hela benet eller när man skar sig på en kniv typ.. men jag har legat i koma... har bilder på det men vet inte om det är lönt att lägga upp eftersom det är en tråd för ärr

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

3 113 Inlägg
7 juli 2008
jag har ett litet över mitt högra ögonbryn som är från när jag som typ 2-4år gammal snubbla o fick en leksaksbil i pannan (tror det är därför jag fått intresset för bilar roll ). dock limmades det bara har jag för mig.. känns lite för litet för att kunna sytt.

den längsta/största jag har är lite över på vänstra handleden. Hela 2cm långt! wohoow big_smile

Semper Fi

422 Inlägg
7 juli 2008
WilYawn skrev:
Min flickväns tå efter 5:e operationen mot nageltrång.

http://www.screenshots.cc/upload/56e22bfb.jpg

ja vet hur de känns...mm

Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...

801 Inlägg
7 juli 2008
jag har klarat mig bra, har bara ett ärr i ljumsken, som läkarna ordnade när jag va liten, eftersom ena kulan inte rammla ner som den skulle (Problem solved) big_smile. Ni får dock inget kort, haha. typ sju cm långt kanske.

Och när jag va pytteliten flög ett trappräcke på mig och bet ur en bit ur örat. men det syns inte idag smile

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
7 juli 2008
Roundcube skrev:
jag har klarat mig bra, har bara ett ärr i ljumsken, som läkarna ordnade när jag va liten, eftersom ena kulan inte rammla ner som den skulle (Problem solved) big_smile. Ni får dock inget kort, haha. typ sju cm långt kanske.

Och när jag va pytteliten flög ett trappräcke på mig och bet ur en bit ur örat. men det syns inte idag smile

Klart du ska visa bild wink tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

1 060 Inlägg
7 juli 2008
Efter ett slagsmål, fick en glasflaska i ansiktet!!

http://photos-a.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v198/221/104/621608020/n621608020_417456_6796.jpg

http://photos-b.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v257/231/125/663507612/n663507612_606873_5586.jpg

MVH // Scarface

u&#653;op &#477;p&#305;sdn &#477;d&#654;&#647; u&#592;&#596; &#654;&#1503;&#1503;&#592;&#477;&#633; no&#654; &#729;&#477;n&#633;&#647; s&#647;&#305; &#729;&#1503;o&#1503;

Sök