ZonaX skrev:
tkd_rille skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … l7xxxp.jpgmin fot idag, de har blekts lite men har lika långa ungefär på båda sidorna
läkarna fick sätta ihop ankeln med 3 skruvar då jag bröt av de på mitten hehe
tyvärr hittar jag inte röntgenbilderna
Fan, va hände?
Själv har jag "tyvärr" inget ärr, men mitt knä har gått ur led 3 ggr. (Och brutit nyckelbenet och smalbenet.)
jag hade varit i kiosken i tyringe (ingen här som antagligen vet haha) men hade köpt lite godis och cola
och de var väl sisådär -10 grader den kvällen, tar en genväg hem där jag bodde, och via genvägen finns en liten backe för att komma hem. i backen så är de så halt att benen flyger iväg för mig, och den brötna foten hamnar bak mig och jag sätter mig på den, hör bara hur de smäller till, och när jag försökte röra på foten efter jag kommit upp så rör den inte sig hehe. 3 timmar senare får jag morfin i kroppen för då började de göra riktigt ont
lovar att de är ju inget man vill göra om faktiskt.
har faktiskt ett ärr på ögonbrynet med men de är inte såpass synligt så de är lönt att lägga upp, de hände när jag gick i lågstadiet tror jag gick i 1an eller 2an
en kille puttar mig så jag landar med huvudet på en betongbrunn på skolan och slår upp ögonbrynet ända in till skallen hehe spruta ju blod
. så först sydde dem igen de, men slog upp de veckan efter när jag åkte skrisko, då limmade de igen detta, och de var absolut inte sterilt gjort från läkaren så jag fick en stor infektion i hela kroppen och kunde inte röra mig hehe