3230
Sök

Angående: Tjörnbrons Träffen, Fredagar på ojämna veckor framöver!

4 554 Inlägg
9 juli 2008
la in datum och tid i rubriken får se om de blir några, många e antagligen redan på g till norge så, men hoppas på fint väder och fler än 3 haha

1 833 Inlägg
9 juli 2008
Inte helt omöjligt att man kan titta förbi, tror tjejen slutar 18 ochvi skall till orust, bör då vara vid tjörn kl 18:30. big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

1 833 Inlägg
9 juli 2008
Det är ju blackrace i GBG på kvällen också big_smile

287 Inlägg
9 juli 2008
Trådstartare
men vi syns på utsiktsplatsen 18:30 gör inget om någon kommer tidigare eller senare=)

4 554 Inlägg
9 juli 2008
Squadron skrev:
Inte helt omöjligt att man kan titta förbi, tror tjejen slutar 18 ochvi skall till orust, bör då vara vid tjörn kl 18:30. big_smile

hmm efterfest i din sjöbod?

1 833 Inlägg
10 juli 2008
loudness skrev:
Squadron skrev:

hmm efterfest i din sjöbod?

hö hö ;D Den är nog full.

287 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
satan ingen av e som råkar vara svetsare å har en svets hemma?smile köpte 2,5 tum idag tänkte slänga ihop det själv men glömde att aset sitter med gummiupphängning...aja i  värsta fall få jag köra med orginal i morgon kommer alla?

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
10 juli 2008
Får se om jag hinner hämta bilen tills dess. Vågar inte anmäla mig än även om det skulle vara kul att träffa lite folk häromkring.

(none)
1 725 Inlägg
10 juli 2008
Hoppas jag hinner dit. Åker ju till Smögen på fredag så det är ju fasen vägarna förbi smile

--Lev i går som det vore i morgon--

357 Inlägg
11 juli 2008
Ja kommer nog förbi en sväng ska lämna bilen i stenungssund för besiktning på kvällen smile

Heter de Lövena eller Löven??

Installatör
773 Inlägg
11 juli 2008
Tjena Tjena! hur ser de ut nu blir de ikväll elle? i så fall får man ju kika dit. å ja kommer sällan ensam hahah! ses där vid 18,30 i sånna fall!

"Ölen In, Böseblicken på"

287 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
Fridell/t5 skrev:
Tjena Tjena! hur ser de ut nu blir de ikväll elle? i så fall får man ju kika dit. å ja kommer sällan ensam hahah! ses där vid 18,30 i sånna fall!

ok gött=) ju fler desto  bättre!

Installatör
773 Inlägg
11 juli 2008
jajjemen alltid trevligt me nytt folk big_smile

287 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
vilken lyckad träff=) det här får vi göra några fler gånger!! men säker som snuten sa"tänk på hastigheten!" smile svin kul va det iaf gött gäng. men jappsarna hade lite dålig stil=/

357 Inlägg
11 juli 2008
Gendich skrev:
vilken lyckad träff=) det här får vi göra några fler gånger!! men säker som snuten sa"tänk på hastigheten!" smile svin kul va det iaf gött gäng. men jappsarna hade lite dålig stil=/

Äsch dom tror bara dom e nått tongue

Närå men ja skulle bara kolla läget o de va inte allt för mycke o kolla på så ja åkte vidare ut på Tjörn o lämna bilen där som sagt om de va mig o kompisen me mr2an ni syfta på smile

287 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
__JoCCe__ skrev:
Gendich skrev:

Närå men ja skulle bara kolla läget o de va inte allt för mycke o kolla på så ja åkte vidare ut på Tjörn o lämna bilen där som sagt om de va mig o kompisen me mr2an ni syfta på smile

yeap stanna å säg hej nästa gång iaf=)

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
11 juli 2008
Gendich skrev:

Haha, tycker de skällde på rätt bil iaf! Så går det när man kör prestandabil, då lämnar snuten en aldrig ifred! big_smile

357 Inlägg
11 juli 2008
Gendich skrev:
__JoCCe__ skrev:
Gendich skrev:

yeap stanna å säg hej nästa gång iaf=)

Lovar tongue

Installatör
773 Inlägg
12 juli 2008
bra de tongue hehe jaa fan va de e gött å inte köra en orginal bil då bryr sig inte polisen heller hehe big_smile
men nu ska ja till norge å ja ska tänka på farten haha!!! en trevlig liten trätt fler sånna här! big_smile

287 Inlägg
12 juli 2008
Trådstartare
TCG skrev:
Gendich skrev:

Haha, tycker de skällde på rätt bil iaf! Så går det när man kör prestandabil, då lämnar snuten en aldrig ifred! big_smile

ja det e sant det e lite hemskt att köra en så snygg bil med så mycke prestandad:lol:

Sök