2556
Sök

Vad är det för fel? Får ej bilen såld..

Körv
3 535 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
Får inte min bil såld!! Vad gör jag för fel? http://www.blocket.se/vi/16852910.htm

Motorbyte gjort som synes. Satt priset på bud. Visst det är semestertider.. Men måste ju bli av med den sad

Hjälp?

Truckdriving Man

Fire And Silk
2 254 Inlägg
6 juli 2008
Att den är stor och ganska törstig kan ha en invärkan när bensin priset är så pass högt.

Mvh Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

165 Inlägg
6 juli 2008
Det blir väl lite lättare om det finns ett pris på den? smile

1 703 Inlägg
6 juli 2008
Vågar man fråga vad du hade tänkt dig för pris? 100000 eller 10000? Nånstans där imellan kanske? smile

Körv
3 535 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
Jao, det är klart... Men kan sälja till vrakpris typ nu..

@Henkebenke, dom ligger på 30-40.. Men jag kan gå med på 25.
Senast redigerat av decib3L (6 juli 2008)

Truckdriving Man

Rocketdog
270 Inlägg
6 juli 2008
För att ge lite tips:

Fler bilder. Folk kollar mera på bilar med mer bilder. Och inga lågupplösta ska det vara heller. Helst från många håll och dölj inget med hjälp av bilderna. 

Säkert kan du skriva lite mer information om bilen. T.ex Däck, Styling (vad vet jag?)

//Mvh John

Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.

1 703 Inlägg
6 juli 2008
Hade det vart en avant kunde jag gärna slängt in en gt4 som mellanskillnad wink

Körv
3 535 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
henkebenke skrev:
Hade det vart en avant kunde jag gärna slängt in en gt4 som mellanskillnad wink

Fan synd tongue

Truckdriving Man

Körv
3 535 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
Criton skrev:
För att ge lite tips:

Fler bilder. Folk kollar mera på bilar med mer bilder. Och inga lågupplösta ska det vara heller. Helst från många håll och dölj inget med hjälp av bilderna. 

Säkert kan du skriva lite mer information om bilen. T.ex Däck, Styling (vad vet jag?)

//Mvh John

Tack för tipset!

Truckdriving Man

Körv
3 535 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
Tack för alla tips kära gorgare smile Har nu ändrat annonsen en aning!

Truckdriving Man

1 754 Inlägg
6 juli 2008
Sätt ett "baspris" eller så.
Lägg ut fler bilder på blocket.

Jag kan inget om allt.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
7 juli 2008
Det står orginalskick i annonsen räknas det fortfarande om bilen är chippad? Bara en tankeställare smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

3 650 Inlägg
7 juli 2008
Kanske skulle skriva lite mer om vad det är för motor osv..sen fler bilder från olika sidor samt interiören uppskattas också

Örebroare i exil
970 Inlägg
7 juli 2008
Som sagt, fler bilder i annonsen. Skriv ut hur långt bilen har gått i dagsläget. Att bilen gått 24000 vid motorbytet säger väl kanske inte så mycket.

Hej FRA!

Körv
3 535 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
Ja, som ni ser har man ju glömt lite grejer. Men tack för att ni säger till vad jag missat smile

Fixar nog resten imorgon! Tack för ikväll!

Truckdriving Man

markholm
7 juli 2008
Tjena, jag brukar söka först på de nyaste.. sen sorterar jag på pris. Och har du inte satt ett pris så "försvinner" den när man sorterar på pris. Samt ett riktpris kan vara bra, ibland så är det svårt att veta vad folk begär.

Mvh Björn

9 Inlägg
7 juli 2008
Som alla andra har sagt, upp med bilder på blocket... och sätt ett vettigt pris, eftersom du vill bli av me den snabbt så kolla vad andra på blocket vill ha o lägg dig strax under.

Ja har sålt två bilar (på blocket) under de senaste året o dom har gått på typ 48h...

Lycka till!

Magister Mundi Sum
177 Inlägg
7 juli 2008
Jaa man sållar ju bort dom som inte har ett pris utsatt och att den inte har några fler bilder och en grundlig info om allt på den !!

SÅ mycket info som möjligt om det vesäntliga och bra och " innbjudande" bilder och att man skall skriva om det e någe fel på skiten om det e så !!

O stick inte under stol med någe då blir folk bara griniga !!

Men nu har du fan fått 32938763452 bra tipps  så nu lär den fan bli sålld....

Lycka till.........

Idrott luktar svett Sport Luktar Bensin =)

782 Inlägg
7 juli 2008
hittade 2 fel till

Du har inte skrivit in ditt riktiga postnummer så det syns inte var bilen är när man kommer till eniros sida.

Annonsen är insatt för sent på kvällen när inte så många vågar ringa och dan efter när dom flesta kollar på annonser så är din bil på sid 3-6 och ingen ser den.

som alla har sagt så måste man ha med pris.

oo=00=oo
374 Inlägg
7 juli 2008
Som markholm och Sand_man säger, när man sorterar på pris så försvinner ju din..  Sätt ut ett pris smile
Skriv om den motorvärmare, elhissar mm.  På bilden ser jag att den har taklucka, men det skadar ju inte att skriva det smile  Lycka till! smile
Senast redigerat av msjuan (7 juli 2008)

Freude am fahren!

Sök