NÄHÄÄÄ
Ringde lacken idag som har haft min bil i 2 veckor imorgon (för att endast lacka ett kjolkit) och dom är fortfarande inte klara!
De visar sig att dom började jobba på den för typ ja 3 dagar sen eller ja dom tittade på den på fredagen sen var det helg..sen blev de måndag då kanske dom tittade lite till och började slipa lite..på den 3e dagen som var igår så tog dom bort kittet och slipade hela ( vad dom säger att dom har bjort men jag vet inte vad dom ser som hela) och idag lackade dom de och de kom tusentals bubblor på fram och bakkjol....så idag (sent på dagen) började dom slipa ner skiten igen.
Jag pratar med "chefen" om att jag måste ha bilen senast på torsdag eftersom jag flyttar på fredag och ska börja mitt nya jobb på måndag och då såklart behöver man en bil...det brukar vara bra att ha sägs de.
Jag ber han snacka med han som ska lackera om om dom kan lacka den ikväll för om de kommer tillbaka med bubblorna så kan dom slipa ner de snabbt imån och få på ny färg och kanske då lyckas göra sitt jobb som lackerare!
Han ska klart ringa tillbaka till mig när han tagit reda på detta...det var vid 3 tiden jag ringde och jag jobbar vidare och väntar på mitt viktiga samtal....Tror ni att de kom något? Nej...jag ringde om och om igen tills halv 5 då jag äntligen fick tag i någon..men som inte visste någonting om min bil elelr hur de gick med den.
Så nu måste jag ringa och trackasera dom igen imån då....Fan va kul allt är när man har en SÅ bra lackerare!
2 veckor! De jobbet görs på 3 dagar, max 4....Aldrig mer säger jag bara att min bil ska in till dom igen. Dom må ha min färg som ingen annan verkar kunna blanda till, men dom har mist en kund pågrund av bristen dom visat, både i att hålla sitt ord på när det ska vara klart och annat.
Första gången min bil skulle lackeras sa dom..det tar en vecka...dom rörde den inte förren 1½ vecka gått och den blev klar plus 1½vecka senare..så det tog 3 veckor! Och dom hade lovat 1 vecka.
Dålig stil är vad det är och det får man lida för nu när man gav dom en andra chans.