2519
Sök

Sveriges lag system

16 Inlägg
10 juli 2008
helt rätt, folk ska ge fan i andras grejer:/

Fattig student
1 282 Inlägg
10 juli 2008
Jag hade gjort en mot anmälan.. sagt att när du avslöjade honom när han var och rotade i din bil att han motade ett slag mot dig, missat och att du drog igen dörren i självförsvar.. ord mot ord..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

213 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
Tiger1978 skrev:
Jag hade gjort en mot anmälan.. sagt att när du avslöjade honom när han var och rotade i din bil att han motade ett slag mot dig, missat och att du drog igen dörren i självförsvar.. ord mot ord..

Dem har lagt ner allt nu iaf... Kvittar vafan man än anmäler polisen finns bara till för att finansera munkförsäljningen.. Vill man göra något i detta land får man ta lagarna i egena händer...

Världen är full av idioter.. Men lustigt nog är dem flesta konstruktörer.
Trafikregler gäller bara på dagen...

872 Inlägg
10 juli 2008
sveriges lagar är till för att få svensson att inte begå brott, en brottsling förlorar nästen inget å  åka fast.

If its too loud you are too old!

508 Inlägg
10 juli 2008
det är nu du kan sälja han som bojsänke till närmaste marina... fyfan vad jag hatar sånt , en dag snor han saker från fel person och då blir det att ligga 1.80 m under marken..

Tyskstuk.se
630 Inlägg
10 juli 2008
Jonte13-59-68 skrev:
Förfärligt! Men din rubrik sugger sönder något bättre kunde du väll komma på.

och din svenska suger.

Ontopic:
Jag hade nog oxå gjort samma sak! Och hade jag vetat vem det var så hade jag lärt honom en läxa i efterhand som får alla tattare att fatta.

213 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
Zairon skrev:
Jonte13-59-68 skrev:
Förfärligt! Men din rubrik sugger sönder något bättre kunde du väll komma på.

och din svenska suger.

Ontopic:
Jag hade nog oxå gjort samma sak! Och hade jag vetat vem det var så hade jag lärt honom en läxa i efterhand som får alla tattare att fatta.

Va ju än blatte...

2 014 Inlägg
10 juli 2008
Enda anledningen till att denna tråd får vara olåst är att den fått många svar. Fixa till rubriken snarast om du inte vill ha den låst!

De rasistiska kommentarerna kan ni också spara på om inte varningar ska utdelas!

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

213 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
Alecci skrev:
Enda anledningen till att denna tråd får vara olåst är att den fått många svar. Fixa till rubriken snarast om du inte vill ha den låst!

De rasistiska kommentarerna kan ni också spara på om inte varningar ska utdelas!

Hur gör man dedå ? tongue

volvoraggare
4 776 Inlägg
10 juli 2008
det kunde likväl ha  vart en svensk och för det första det heter mörkhyad och inte blatte.för det andra det är jämt offret som får skit men vad fan jag hade gjort samma sak jag

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Körv
3 535 Inlägg
10 juli 2008
DanielssonC skrev:
Alecci skrev:

Hur gör man dedå ? tongue

Redigera första inlägget.

Truckdriving Man

341 Inlägg
10 juli 2008
Man skulle kunna sagt att man inte såg att någon satt i bilen utan bara att man skulle stänga dörren big_smile

Med.lem
3 759 Inlägg
10 juli 2008
Hehe måste bara säga att jag fnissade ganska högt när jag läste första inlägget big_smile

Fråga: Vad gjorde ni efter att du "kapat" hans ben? Sa han bara tja å drog iväg lr vad gjorde du?

Jag har nog inte agerat så civiliserat som du med alkohol i blodet wink

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Avstängd
32 Inlägg
10 juli 2008
Bröt han benen ? eller sa han "ajj" och sprang därifrån ? :S

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
10 juli 2008
jag tycker att du gjorde helt rätt, hade gjort samma sak själv.. tyvärr är det svenska rättsystemet så rötet o urholkat att man själv åker på pottan om man försöker försvara det som är ens egendom... bs

213 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
Mr_EmCom skrev:
Hehe måste bara säga att jag fnissade ganska högt när jag läste första inlägget big_smile

Fråga: Vad gjorde ni efter att du "kapat" hans ben? Sa han bara tja å drog iväg lr vad gjorde du?

Slog igen dörren sen haltade han iväg ett par steg sen sprang ja efter och knuffade omkull honom medans han skrek något på ett främmande språk sen låg han bara där tills polisen kom :S neutral

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
10 juli 2008
Usch.. Sen att dom släpper idioten. Det är ju ett tecken på att dom inte verkar bry sig om alla som kommer hit och stjäl grejer. Säger inte att svenskar stjäl, för det gör dom/vi blir det väl.

Men man hör ju alla historier om stulna bilar, däck, stereogrejer mm som hittas i öst..
Jag skriver upp alla regnummer på polska bilar som jag ser är och snurrar runt utanför samhället här. Ifjol var det en massa inbrott och jag lyckades hjälpa polisen med ett regnummer på en mörk audi. Dom åkte fast med grejer för över 20000 spänn i bilen.

Polisen tyckte jag skulle fortsätta ta regnummer. wink

Hoppas att du får ha bilen och stereon ifred nu.

MVH, T

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

213 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
DanielssonC skrev:
Mr_EmCom skrev:

Slog igen dörren sen haltade han iväg ett par steg sen sprang ja efter och knuffade omkull honom medans han skrek något på ett främmande språk sen låg han bara där tills polisen kom :S neutral

Hade inte druckit allt för mkt heller;) Om jag hade gjort de vet i fan om han hade varit i livet rollhmm

213 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
nurmInen89 skrev:
Bröt han benen ? eller sa han "ajj" och sprang därifrån ? :S

Pratade som sagt inte svenska så har ingen aning neutralwink

blacken
10 juli 2008
Du kunde väl hävdat att du snubblade och råkade knuffa till bildörren. Eller använt dig av SGT ( skjut, gräv, tig..

Sök