är det något som är speciellt med denna motorn så många som säger att den är jätte bra och andra skit? är det volvos egna motor? hmm någon snacka om att det är en kjedja till vatten pumpen som är viktig att byta osv?.. behöver lite råd om fakta om den motorn va som är bra dåligt osv? mvh oscar
Jag tillhör den gamla stammen tjuriga ingenjörer, så om jag säger att något är eller finns - så vet jag det, jag gissar inte. Gissar jag så skriver jag att jag tror ;-)
Mvh Göran
okkar skrev:
finns inte med 3,0 manuell? vad ja har läst? bara aoutomat!1
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Jag tillhör den gamla stammen tjuriga ingenjörer, så om jag säger att något är eller finns - så vet jag det, jag gissar inte. Gissar jag så skriver jag att jag tror ;-)
Mvh Göran
okkar skrev:
finns inte med 3,0 manuell? vad ja har läst? bara aoutomat!1
Då heter dom s90 mig vetligt:D inte 960:D haha visst samma bil men ett halv rätt till mig:D
hehe se där:) Och nu är det så att ja måste ha tag på ett par snygga fälgar till min bil alla som har hör av er:D vet att det inte är någon annons sida men ja måste ha tag på ett par:D hehe
Porsche "byggde" denna motor (eller var med under konstruktionsfasen). Och det är samma motorfamilj som fyr och femcylindriga till S/V40 och S/V70 mfl. (vita modulmotorn).
/Göran
okkar skrev:
haha japp erkänner att ja har fel=( men skitsamma.. kommit från tråden lite nu.. några kände fel på denna motorn? vem tillverkade den tex?
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI