Alla bilder är fotade vid Torslanda Golfbana, backade upp lite granna på den så jag fick både den och solnedgången i bakgrunden. Fotat med Nikon D40. Oredigerade bilder.
Så nu fungerar det, råkade länka direkt till bilddagboken förut.
första vart totalt onödigt andra och fjärde fotot gillade jag skrapt tredje såg man för lite utav bilen.. + att de påminnde mycket om det andra Men överlag bra
första vart totalt onödigt andra och fjärde fotot gillade jag skrapt tredje såg man för lite utav bilen.. + att de påminnde mycket om det andra Men överlag bra
haha tack tykte de va kul att leka med fokus på första bilden (a) 3e bilden e min favvo dock, gillar när nosen tittar fram lite å solen går ned bakom samt lite natur framför tackar
dock så måste jag säga att de va en smart idé att dra ut på golfbana! Har en som ligger nära här.. kanske skulle dra ut på den å se om de finns nån bra fotomiljö där
dock så måste jag säga att de va en smart idé att dra ut på golfbana! Har en som ligger nära här.. kanske skulle dra ut på den å se om de finns nån bra fotomiljö där
Jaa, jo men golfbanor kan bli riktigt snyggt att fota på faktiskt, fin miljö. Ska försöka komma ut på en landningsbana med å fota saaben där. De e ju där den hör hemma