Men va faaan! ALLT SAMMA DAG DEN 26 juli.. Kullingstrofen (rally) på dagen, sen både Garaget on tour i jönköping och nu DMB-meet, samt att man är bjuden till Gbg på utekväll.. Man vill ju åka på allt nu ju.. hehe Men tråkigt nog får man ju försöka hålla nere lite på milen med Evon, så vi får se vad de blir till slut..
Väldigt mycket på samma gång den dagen, Crusing i falköping, garaget on tour, dmb meet... och till råga på allt ska jag hinna se Iron Maiden... det är la fan
ja tyvärr är det mycket som krockar.. fast det antar jag att det hade gjort när det än hade blivit av så jag kommer dyka upp och vara där hela dagen hoppas det är många andra som dyker upp också
Senast redigerat av Xal3 (22 juli 2008)
Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på www.draminbil.nu
Hm. Hade tänkt försöka sälja lite medeltidskläder och jobba hela helgen. Och så är jag inte säker på att jag får ihop bilen.
Måste göra klart med sänkfjädrar bak, ny handbromsvajer och lite småfix innan alla nylackade delar ska monteras.
Hämtade bitarna hos lackeraren igår...
Har illblåa sidokjolar, bakhörn, framhörn, frontläpp, ögonlock och en hajfena ligger och väntar på montering nu... *nöjd*
Men om jag inte hinner stå under dagen kanske det är läge att komma på kvällen, även om bilen inte skulle vara helt klar... I mörker syns ju mindre dessutom...