2602
Sök

Youtube video downloader ?

801 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
hej någon därute som har det eller kan bistå med en länk till det riktiga youtube downloader?

MVH / Peter

:OBS: Faller ej under piratkopieringsparagrafen eftersom det är fritt för alla att se dem på youtube :OBS:

2 079 Inlägg
16 juli 2008

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

3 113 Inlägg
16 juli 2008
sno videos från mig fall du vill det.. smile

www.youtube.com/cebTswe

Semper Fi

Hjultomte
1 500 Inlägg
16 juli 2008
Jag tar allt med Realplayer funkar fiiiiint för alla klipp där ute

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!

801 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
Mackanol... du är min idol big_smile har suttit veckor och letat, och bara hittat virus. tongue

2 079 Inlägg
16 juli 2008
Roundcube skrev:
Mackanol... du är min idol big_smile har suttit veckor och letat, och bara hittat virus. tongue

ojoj, det är lugnt

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
16 juli 2008
Keepvid.com funkar utmärkt för mig och det funkar även till break.com

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
17 juli 2008
varför ladda ner massa skit i datorn när FIREFOX finns??

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3006

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
17 juli 2008
Annars är www.viloader.net en väldigt bra sida också smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

187 Inlägg
17 juli 2008
Men om man vill ladda filmer med både bra kvalité på bild och ljud var e det bäst att ladda ifrån då?

Med lem
624 Inlägg
17 juli 2008
www.vidgrabber.com Smidigt program.. Bara skriv in länken och sen Download big_smile
Senast redigerat av MrL (17 juli 2008)

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

187 Inlägg
17 juli 2008
MrL skrev:
www.vidgrabber.com Smidigt program.. Bara skriv in länken och sen Download big_smile

Men är det inte samma som youtube nerladdningsprogrammet?

För när man laddar ner därifrån så är det inte så bra ljudkvalitet elelr bildkvalitet.

Studerande
727 Inlägg
17 juli 2008
www.keepvid.com är inte dåligt heller.

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Med lem
624 Inlägg
18 juli 2008
Stephane_ skrev:
MrL skrev:

För när man laddar ner därifrån så är det inte så bra ljudkvalitet elelr bildkvalitet.

Jo typ samma.. Men jag har aldrig haft några problem med ljud och dylikt.. big_smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

Saab
344 Inlägg
18 juli 2008
vad blir det för format då?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
18 juli 2008
Med viloader blir de nå Flash-aktigt, men det konverterar du på sidan till vilket format du vill smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Saab
344 Inlägg
18 juli 2008
Mäki skrev:
Med viloader blir de nå Flash-aktigt, men det konverterar du på sidan till vilket format du vill smile

Hur blir kvalitén på ljud och bild då ? smile tänkte ha dom i bilen smile så det vore ju kaanon om man kunde ta dom från youtube där man hittar as många bra musikvideos smile

187 Inlägg
18 juli 2008
MrL skrev:
Stephane_ skrev:
MrL skrev:

Jo typ samma.. Men jag har aldrig haft några problem med ljud och dylikt.. big_smile

Näe problem har det inte varit heller men man vill ja ha det bästa ljudet man kan få till musikvideon hehe

Men finns det något speciellt man ska kolla efter innan man laddar ner videos så man vet att det blir bästa kvalitet på ljud o bild?

1 772 Inlägg
18 juli 2008
www.zamzar.com funkar bra, där kan välja många olika format, tar dock tid.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
18 juli 2008
www.vixy.net där kan man välja om man vill ha den som mp3 (bara ljduet) eller wma (både ljud o bild)

Sök