Min polare kugga förut, hon skulle parkera mellan två bilar och råkade stöta till kanten BAKOM sig och blev kuggad på detta? Räcker de för att bli kuggad ?:S Hon var ju inte van att köra en större bil liksom
If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Ja det lär fan jag i alla fall göra när jag hämtar ut mustangen på fredag efter service =/ alla bromsbelläg skulle bytas, plus oljebyte samt nya bultlås och en rattstång o styranordning som skulle spännas o allt annat piss. ca 6000 kr plus på enbart detta gör att man förmodligen avlider i häftiga plågor när man får deras lapp:/
Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ja det lär fan jag i alla fall göra när jag hämtar ut mustangen på fredag efter service =/ alla bromsbelläg skulle bytas, plus oljebyte samt nya bultlås och en rattstång o styranordning som skulle spännas o allt annat piss. ca 6000 kr plus på enbart detta gör att man förmodligen avlider i häftiga plågor när man får deras lapp:/
Mecka själv, man tjänar "ganska" bra på det + man vet att arbetet blir bra gjort..