Jag fick varken backa runt hörn eller fickparkera när jag körde upp. o__o; Vi bara satt och snacka om hans Enduro (stavning?) intresse och så. Fick köra lite stad, lite landsväg och sen hem. Klart. :3
The left lane is the passing lane.
NOT the "go as fast as I fucking want to hurr de hurr durr" lane.
Ja det lär fan jag i alla fall göra när jag hämtar ut mustangen på fredag efter service =/ alla bromsbelläg skulle bytas, plus oljebyte samt nya bultlås och en rattstång o styranordning som skulle spännas o allt annat piss. ca 6000 kr plus på enbart detta gör att man förmodligen avlider i häftiga plågor när man får deras lapp:/
Mecka själv, man tjänar "ganska" bra på det + man vet att arbetet blir bra gjort..
Tänkte det samma. Bromsbelägg och olja+filter byter man ju på nån timme. T.o.m på nyare bilar. Heheh..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Min polare kugga förut, hon skulle parkera mellan två bilar och råkade stöta till kanten BAKOM sig och blev kuggad på detta? Räcker de för att bli kuggad ?:S Hon var ju inte van att köra en större bil liksom
ja tänk om en unge sprungit där bak bristande uppsyn heter de och därför blev hon kuggad, därmed är de slutpratat om de
lycka vetiväl fan om jag känner.... vart kuggad..... jävla lastbil, man ska underlätta för folk på motorvägspåfarter.... vart tvungen att bromsa för att komma ut... då vart de en "farlig trafiksituation".... FAAAAAAAAN!!!!!!
"För att svänga till vänster måste man styra till höger" citat av Hudson Hornet från filmen Bilar