3621
Sök

Människor och raser

313 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
Tror min tråd blev blockad förut.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=94091
Ni får gärna blocka denna med ville bara säga det att jag skrev tråden i OFF-TOPIC där man kan dra upp ALLT som inte rör bilar. För dom som klagade på tråden

Å angående den svarta å vita labradoren å pudeln. Rakar du dessa hundar ser de likadana ut under? Mitt Pubishår är brunt, min polare har blont. Men rakar vi bort håret är vi lika lena å bleka båda två smile

"Homosapiens"... Ytterligare ett ord som vi MÄNNISKOR kommit på. Den dagen naturen säger till mig att vi olika folkgrupper (raser) går under samma namn homosapiens så ska ja sluta tjata om att detta. Vi människor har samma kroppsstruktur å byggnad, men vi ser olika ut, olika raser. Lika dant hundar. Dom går på fyra ben, ser lite olika ut, är lite olika formade (Ett bra exempel hos oss är väl Kineser som har snea ögon?). Men innuti ser hunden likadan ut, tarmar, magar, hjärta. Vi har bara lite olika pigment, och pigmentet ligger väl i DNA om jag inte minns fel. För när man har sex och överför sina små yngel så följer ju pigmentet med. Alla har väl sätt "Tomten är far till alla barnen" där kvinnan låter sig incemineras (sprutar in spermier i mushålet) och ut kommer en mörk liten grabb/tös. En blandras får jag nog tillägga att det är. MEN, inte mindre värd för det.

Härmed vill jag säga tack till Super_Micke som förklarade för Aruzo att man får skriva saker som inte rör bilar i Off-Topic.
Även tack till T5Black som fick avsluta min förra tråd och även han förstod att vi var olika raser.
Och till Lowenhart: Jag sa redan i min text "INGET RASISTISKT FRÅN MIN SIDA" eller liknande.

Mäki skrev:

Kan inte förstå det här, så alltså är 2st labradorer olika raser om dom är ljusa eller mörka? Idiotiskt..

Raka hundarna. har för mig båda har samma pigment på HUDEN, en Chefer har väl inte Hud som skiftar i ljust å mörkbrunt?du å din syster kanske har olika HÅRfärg? Hursomhelst. Annars kanske någon av hundarna, pappan eller mammsen haft förfäder som gängat runt lite, å blandat sig. Din riktiga mor å far kan ju vara blåögda, även kan du bli brunögd för att någon av deras förfäder hade bruna ögon. Kom inte ihåg va de kallades. man hade... hm.. hm. för blåa ögon. Minns ej

henkebenke: Jag kramas gärna smile

Etniska grupper är väl ordet för ras när det gäller människor? ORD IGEN. Människan skapar alla ord, fråga en katt vad den kallar oss för. Den har säkert en egen ordbok. SLuta haka upp er på ord, låssas som att ni inte kan läsa och använd ögonen till att se istället. SE att vi ser olika ut mannen.

Mortalis: Titeln klär dig.

Tack Ala.
Puss å adjö. Nu har jag sagt mitt. Nu får ni stänga denna tråden med.
Senast redigerat av mrdanjel (17 juli 2008)

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig

811 Inlägg
17 juli 2008
alla hundar är väl avlade från samma hund från början så igentligen är det ju fel att kalla dom raser oxå?  men det gör vi  och alla människor kommer ju från samma APA från början och har utvecklats till olika raser

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

313 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
rough_boy skrev:
alla hundar är väl avlade från samma hund från början så igentligen är det ju fel att kalla dom raser oxå?  men det gör vi  och alla människor kommer ju från samma APA från början och har utvecklats till olika raser

Tänker också lite i dom banorna smile

fälg fantast
1 086 Inlägg
17 juli 2008
jag har inte nämt ett ord om att det du säger har något med rasism att göra, denna tråd är bara jävligt onödig

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

313 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
Lowenhart skrev:
jag har inte nämt ett ord om att det du säger har något med rasism att göra, denna tråd är bara jävligt onödig

Förlåt & Kram:'(

Skaune
17 juli 2008
Chefer har väl inte Hud som skiftar i ljust å mörkbrunt?

Nej helt rätt, men en del "chefer" har en tendens till att bli alldeles röda i ansiktet när man gjort fel... wink

313 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
Axor skrev:
Chefer har väl inte Hud som skiftar i ljust å mörkbrunt?

Nej helt rätt, men en del "chefer" har en tendens till att bli alldeles röda i ansiktet när man gjort fel... wink

HAHAHA big_smilebig_smile

Muttley
17 juli 2008
fortfarande går exakt alla människor under homo sapiens och de är EN ras. där tillhör asiater, afrikaner amerikaner norden och så.
alltså vita svarta röda gula.= homo sapiens.

vi är av samma RAS alla.

kvittar vad du säger , även om detta är offtopic tråd så tycker jag inte den passa på ett sådant här öppet forum.

och varför vill du påpeka vad DU tycker? kan du inte skriva blogg istället? så får du fram dina känslor om du har några problem med ditt privatliv så att du måste skriva om olika raser :S

nej de är väl också så att om man öppnar en ny tråd om exakt samma sak så blir man varnad och avstängd ett tag?..

Sök