I dag har jag fått ännu ett paket och hämtat diff/fälgar hos lackeraren.
Blästrade, men har några skador som behöver fixas innan lack
Blästrat och pulverlackat
H&R krängningshämmare
Funderar på vad det ska bli för färg på fälgarna sen. Vitt tycker jag är snyggt, men är så jäkla jobbigt att hålla rent. Just nu går tankarna mot brons/guld. Någon som har lite länkar till svarta e30's med den färgen på fälgarna?
Tyvärr så verkar inte lagerbanorna till pinjongen maskerats ordentligt, så dom har fått lite stryk av blästringen. Hade tänkt behålla dom för byter man dom bör man mäta djupet på pinjongen vilket kräver ett dyrt specialverktyg. Så åker väl på att lämna in diffen för att få det gjort.
Fast man skulle kanske kunna mäta djupet med nuvarande lager och sen shimsa in dom nya efter det...
Tycker du ska köra antingen på BMW´s stålgråa färg. den som schmidemann har på sin bil. Gun metal grey lr vad den nu heter. Antingen den eller så polerar di fälgarna
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Eller temperaturindikerad färg ? Finns massa fina skiftningar som, kallt = blått, varmt = rött
Haha. holy crap nej! Det är ingen discobil Dessutom ska dom pulverlackas, jag har aldrig sett sådana färger som pulverlack. Men det finns kanske?
_night_stalker_ skrev:
Tycker du ska köra antingen på BMW´s stålgråa färg. den som schmidemann har på sin bil. Gun metal grey lr vad den nu heter. Antingen den eller så polerar di fälgarna
Polera lär det inte bli för då lär jag få fixa skadorna på fälgarna betydligt seriösare än tänkt. Ska kika på det...men tror det blir för mycket svart/grått på bilen. Vill nog ha något som bryter av lite
Har förövrigt precis flyttat till Halmstad, så bilrackaren får göra västkusten osäker när hon är klar. Och går allt som planerat så börjar man skola efter sommaren