Pavva skrev:
DrKamikaze skrev:
Plundgren skrev:
Jasepåfan! Här har man sutti å nästan sträckläst din tråd (var tvungen att ta piss/kaffe paus), i hopp om filmer med däckrök och vrål från motorn och leenden på läpparna hehe
Men nu har man ju något att se fram emot, och jag vill bara säga; Respekt mannen! flera år har du pysslat med bilen, och fortsätter! visar vilket otroligt tålamod du har! Sen dessutom hålla koll på en unge.... Sjukt vilken fart dom håller då dom börjar gå å springa
så angående bilen då; Varför luftbox? Öppet skare va! blir ju liiite mer oljud går alltid att pressa ut hehe
Fortsätt som du gjort så skaru se att den snart brummar igång, å då ska du vara framme med kameran!
Prenumererar på tråden nu också
Är man inte snabb så får man ha tålamod, tack!
Angående box så har jag väl ett par skäl till det valet.
Dels så tillhör jag väl en liten skara som tycker en box är mer estetiskt tilltalande.Sen så i dom tester jag kollat så är ett traditionellt panelfilter avsevärt bättre på att fånga skräp till en minimal flödesförlust jämfört med öppna alternativ, men det var ju ett tag sedan jag läste på om det så kan ju ha blivit bättre
Och sist men inte minst så har vi den varma luften under huven som det är lätt att suga in med öppet filter.
Dock får det kanske bli öppet ändå, börjar bli ont om plats. Men ska försöka få dit boxen
Bra att man inte är ensam om den saken
Isf e vi 3
Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!