kommer snart betala in hoppas jag :S eller får jag ej pengar förrens den 25:e:S skit med.. jag ska med iaf... haha var ju med HELA VÄGEN) ifjol så måste med i år.. men om man ej hinner fixa in pengarna då? kan man inte betala på plats isf?? mvh jim
fan du är ju förra årets deltagare!. Gör så gott du kan! men håll mig updated!!!
jag försöker:D mapap på tisdag så hoppas allt går vägen då:D sne beskitning tänkte försöka besiktiga med bbyget i(A) haha jag vet..... men men alltid värt ett försök.. någon som vet en 2,5" kat billigt?? klart vi ska köra skåne runt tsm i år igen:D ehhe,, mvh jim
har man körförbud så är det bara till och från besiktning och verkstad, men har man ombesiktning inom 1 månad så får man nyttja bilen. Jag har det så nämligen och har blivit stoppad av polisen av en annan anledning och de sa inget om att jag inte fick köra bilen trots att jag ska ombesiktiga den.
har man körförbud så är det bara till och från besiktning och verkstad, men har man ombesiktning inom 1 månad så får man nyttja bilen. Jag har det så nämligen och har blivit stoppad av polisen av en annan anledning och de sa inget om att jag inte fick köra bilen trots att jag ska ombesiktiga den.
samma här:D innan den 16 juni:P men ska fixa de nu i dagarna;)
[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
Nu börjar vi att närma oss 20st deltagare!. Och detta är utmärkt!. Hoppas på att vi blir mer än 20 deltagare till sista anmälningsdatumet!. Är du intresserad av att följa med eller har du frågor som kanske ger dig svar så att du kanske vill följa med!, tveka ej att skicka ett mail!.
Planeringen är nu helt färdig och nu återstår det bara att köra touren !, med så fint väder som möjligt och ett happy face på alla deltagare!.