Har på gång nått av dessa 10or nedan. ett par dvs 2st blir det jag får fritt välja vilket jag vill av dessa alternativ / kommer kosta mig samma krona oavsett
Vilken är bäst tro? lyssnar TRANCE-RAP . älskar bas
JBL P1022 POWER
10" subwoofer 400watt RMS, Max 1600watt Ca pris 2200kr
JBL är väl kända för bland annt bra basar, så jag hade nog kört på den. Kommer då ihåg min morbrors Golf med dubbla GTI 12or, den pumpade på duktigt mycket!
JBL är väl kända för bland annt bra basar, så jag hade nog kört på den. Kommer då ihåg min morbrors Golf med dubbla GTI 12or, den pumpade på duktigt mycket!
JBL och Infinity ingåri samma koncern.... JBL spelar mer rock... Infinity spelar mer fint. Enkelt uttryckt.
RE och Soundstream då ? USA prylar dom med riktig USA stuk?
önskar ja hade annat steg och annan bil så man fick två 12" som normalt
nee så att mest tung gung av det som nu går . vilket bas tros det va? Man får nästan glömma INFINITY?
RE har jag ej hört......
SS är INGET mot vad de var förr. Dock har jag hört en hel del positiva kommentarer kring deras basar. Även penningkåta kineser (OBS inget rasisktigt....ren fakta då kineser köpte SS när de kursade och försöker leva på märket) skall väl kunna skapa ngt vettigt ngn ggn...
RE och Soundstream då ? USA prylar dom med riktig USA stuk?
önskar ja hade annat steg och annan bil så man fick två 12" som normalt
nee så att mest tung gung av det som nu går . vilket bas tros det va? Man får nästan glömma INFINITY?
RE har jag ej hört......
SS är INGET mot vad de var förr. Dock har jag hört en hel del positiva kommentarer kring deras basar. Även penningkåta kineser (OBS inget rasisktigt....ren fakta då kineser köpte SS när de kursade och försöker leva på märket) skall väl kunna skapa ngt vettigt ngn ggn...
Just den basen spelar som sagt mer fint än rock. Så i det läget skulle jag ta JBL:en. Om man jämför just de två då
MEN OK lite udda får man vara den här gången. inte allti ta det man tatt innan, RE tror jag det får bli vad säger ni ? såg ni video klippet? ser ut att ge bra Vibes så att säga Det ser ut att spela helt ut med DLS steget oxå som är kopplat i videon
MEN OK lite udda får man vara den här gången. inte allti ta det man tatt innan, RE tror jag det får bli vad säger ni ? såg ni video klippet? ser ut att ge bra Vibes så att säga
Detdär är kameran som inte hinner med, d.v.s. antalet bilder per sekund o då svajjar det. precis som om du filmar en helikopter och det ser ut som rotorbladen rör sig baklänges eller skitsakta.
MEN OK lite udda får man vara den här gången. inte allti ta det man tatt innan, RE tror jag det får bli vad säger ni ? såg ni video klippet? ser ut att ge bra Vibes så att säga
Detdär är kameran som inte hinner med, d.v.s. antalet bilder per sekund o då svajjar det. precis som om du filmar en helikopter och det ser ut som rotorbladen rör sig baklänges eller skitsakta.
ok hehe. tänkte så sjukt kan inte en bas bete sig haha
aja . nu blir det RE. måste testa nått nytt . haft alla nämda märken innan. fast inte dom aktuella nyare. men men . kul se va RE går för i alla fall då på mitt DLS steg.
Av dom som du räknat upp så e de JBL eller Soundstream... som gäller...
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se