4023
Sök

Inför: STREET CARS FEST - Örebro 9 augusti (SCF Q TOUR´08)

2 103 Inlägg
8 augusti 2008
..vi åker ett gäng bilar från stockholm ...för den som e sugen att slå följe så möts vi kl 06:00 vid OKQ8 globen.

har endel nya uppdateringar sen förra helgen, så blev endel sömnlösa nätter i veckan big_smile

å skulle det komma lite vatten så följer vi ordspråket: finns inget dåligt väder ,bara dåliga kläder smile ,,, vilket jag hade förra helgen...dåliga kläder alltså haha big_smile

syns imorgon pigg å glad big_smile
//Mvh

Team dBakuten
3 453 Inlägg
8 augusti 2008
Pain940 skrev:
..vi åker ett gäng bilar från stockholm ...för den som e sugen att slå följe så möts vi kl 06:00 vid OKQ8 globen.

har endel nya uppdateringar sen förra helgen, så blev endel sömnlösa nätter i veckan big_smile

å skulle det komma lite vatten så följer vi ordspråket: finns inget dåligt väder ,bara dåliga kläder smile ,,, vilket jag hade förra helgen...dåliga kläder alltså haha big_smile

//Mvh

Du jag kommer jag koooooommer!!

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

2 Inlägg
8 augusti 2008
Får lita på väder prognoserna , tack för att det finns seriöst folk.
Det blir till att åka cab i morron wink

när du insett att du inte förstår nått, det är då du är intelligent

Med.lem
3 759 Inlägg
8 augusti 2008
Får tillbaka mitt körkort, som jag varit utan i 6månader, imorgon, så ni kan ge er fan på att jag kommer!!
Senast redigerat av Mr_EmCom (8 augusti 2008)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

2 103 Inlägg
8 augusti 2008
Tokken skrev:
Pain940 skrev:

//Mvh

Du jag kommer jag koooooommer!!

snyyyyyyyyyyggt mannen ...behöver du hjälp med lite montering inatt/imorrnbitti;)

blir du,jag å qpon hittills sen kommer det alltid några till ...brukar vara så smile

2 103 Inlägg
8 augusti 2008
Mr_EmCom skrev:
Får tillbaka mitt körkort, som jag varit utan i 6månader, imorgon, så ni kan ge er fan på att jag kommer!!

GRATTIS!!  ta det safe på resan nudå wink

2 103 Inlägg
8 augusti 2008
qpon skrev:
syns där då big_smile

kan du fet hajja mannen big_smile

Team dBakuten
3 453 Inlägg
9 augusti 2008
Pain940 skrev:
qpon skrev:
syns där då big_smile

kan du fet hajja mannen big_smile

God morgon allihopa! Bilen resklar, otvättad men resklar.
Tanka också ja just det.. inte glömma hahaha.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
9 augusti 2008
Tack för en trevlig utställning :-)

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

114 Inlägg
9 augusti 2008
ja den var trevlig!!!!

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!

3 390 Inlägg
9 augusti 2008
Evenemanget har varit så skapa en Eftersnack tråd om ni vill prata vidare om träffen som var.

Låser här

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök